Badbadbadbaaaad

Publicerad 2013-08-21 03:02:14 i Allmänt,

Går mot ljusare tider. Jo men det får en väl säga, igår var jag lite depp, men inte idag. Fixade frulle och väckte barnen i vanlig ordning, efter jag kört dem till camp och skola tänkte jag att varför ej åka till "the mall" (man går tydligen bara till malls här) visste dock inte vägen men det var ett mall inskrivet i GPS:en så chansade på den. SKULLE JAG INTE GJORT, nej jag åkte runt i cirklar i 20 min och när jag väl hittade var det inget mall utan var typ fyra olika affärer. Kom hem med två ljus och två ramar. Ville liksom shoppa. Men men, har ju 356 dagar att göra det på. Efter det tvättade jag, mest mina grejer men några av barnens, råka krympa Sarahs enda gymnastikdräkt. Ska bli kul att berätta det för henne imorgon bitti. Pratade även lite med förra au pairen, hon skulle hooka upp mig med några av hennes vänner som fortfarande är au pairer här så det känns bra. Efter jag hämtat barnen åkte vi hem, Sarah läste bok (läxa) och jag kirrade lite snacks (chips) och sen åkte vi til NAC, det är där gymmet är och alla pooler. Så vi åkte och poolade lite. Jag hade nog roligare än barnen hehehhe. Älskar att bada.
 
Nu ska jag äta ben & jerry, ny smak, hur god som helst. Ska lätt ha gått igenom alla smaker innan jag åker hem.
 
Såhär ser det ut!!
Här fick jag mest hänga för Natie ville inte gå någon annanstans, men det var kul ändå, hade vattenkrig med alla barn.
En del av gymmet ser ni här.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lizzie

Publicerad 2013-08-21 16:29:10

Vilken smak???!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela