Bara text

Publicerad 2013-08-27 15:56:00 i Allmänt,

Har tyvärr inga bilder att erbjuda så det får bli text. Var ju som sagt på cluster meeting igår, skulle hämtat tyskan men hon smsade och sa att hon inte kunde följa med mig för Janet (vår community counsler) skulle komma och hämta henne för att något hade hänt. Så jag körde till Janet (vågade ej köra själv till stället vi skulle träffas) så att jag och Michelle (tyskan) kunde köra bakom henne. Fick då höra vad som hade hänt, och fy vad jag tycker synd om henne, sjuk jävla familj. Hon ska nu bo hos Janet och har precis gått in i rematch, KUL för hon var fett trevlig men kommer antagligen hamna någon helt annanstans. När vi kom till mallet vi skulle träffas i så gick jag och Michelle och kollade i lite affärer, råkade komma hem med en till victoria secret påse heheh. Sen träffade vi alla andra au pairer, var inte så många för några var på semester. Träffade 3 tjejer som bodde i New Hope, en från Brasilien och två från Italien, vi bytte nummer och skulle nog ses i veckan. 
 
SJUKASTE grejen dock, det var en tjej från Estonien vilket är väldigt sällsynt att man är ifrån som au pair som var på mötet. Hon berättade att hon hade varit utbytesstudent i Sverige (av alla länder??) i 4 månader och sen berättade jag att jag var från Sverige (alla fick presentera sig själva) och att jag bodde i en stad som heter Borås. Ni tror inte att den tjejen var utbytesstudent I BORÅS??? Hur jävla liten är inte världen? Att jag ska träffa en tjej från Estonien i USA, i Pennsylvania, som har bott i min hemstad? sjuktsjuktsjuktSJUKT. Kände även igen henne, måste ha träffat henne ute eller något. 
 
Nu är jag hemma en snabbis för lite tvätt, sen blir det poolen. Har sånn jävulsk träningsvärk idag, kunde inte ens ta upp armarna på ratten så jag väntar med träningen tills ikväll.
 
HAREGÖTT HEJ

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-27 16:17:34

Please Hanna Estland!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela