Beach house eller inte

Publicerad 2013-08-31 02:50:00 i Allmänt,

Sjukt hur man särskriver allt här i USA, en tycker ju att beach house borde sitta ihop. JAJA, jag har ett problem. Om jag ska med till the beach house eller inte, blir inte NY ikväll för tyskarna ville inte det, och de skulle nog inte på collagefest imorgon eftersom de skulle på festivalen på söndag. Festivalen på söndag verkar fet, typ miguel (josse!!!!) calvin harris osv. Bara det att det kostar 100 dollar, vilket är 700 krutz. Och så mycket gillar jag inte housemusik. Tanken var att åker jag med till beach houset skulle jag hänga med Michaela (tjej från orientation) men det visade sig att hon bor längre från beach houset än från New Hope. Så det suger. AAAAAAH JAG VET INTEEEEEE.
 
Fortsättning följer....

Kommentarer

Postat av: José

Publicerad 2013-08-31 13:53:37

Asså jag säger bara en sak - miguels freaking leende...... I REST MY CASE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela