Bra dag!!!!

Publicerad 2013-08-14 05:54:32 i Allmänt,

OBS: Varnar för mycket text och mycket bilder.
 
Okej, jag ÄLSKAR New York. Vilken stad, kommer aldrig tröttna på den. Men tillbaka till det senare. Det har kommer några fler svenskar hit så nu är vi ett gäng på 5 tjejer, de är hur sköna som helst men tyvärr ska alla åt helt olika håll, en ska dock till New Jersey, vilket är typ 1,5 timme från mig plus att min hostfamily har hus där så de är där ofta på helgerna. Igårkväll drack jag och Ida lite vin med Kate (tysk) och Angelina (fransk) eller jag och Ida drack och de kollade på, de ville ej ha. Det var väldigt mysigt faktiskt, såg en massa eldflugor och fick höra lite om tysk och fransk kultur (okej sa jag ens det där?). Idag har vi i alla fall haft föreläsning hela dagen av ytterligare en väldigt rolig kvinna, hon berättade mycket om säkerhet, vad som är lagligt att göra som au pair och vad som inte är lagligt osv. Totalt 8 timmar var vi på föreläsning, sen bar det av till New York Citeeeeeyyyyy. Lite tråkigt var det dock att vi mest fick hoppa av bussen, kolla på grejer och sen hoppa på igen för att åka till nästa destination. Men först åkte vi till Rockefeller Center, hängde lite där, sen Time Square och sedan fick vi se frihetsgudinnan från välidgt långt håll. Det var väldigt häftigt att se och jag kan inte vänta tills jag får komma tillbaka dit igen. Vi var hemma vid 22 ungefär och då hoppade jag, Ida och Micaela i poolen och simmade lite, sedan bastade och nu sitter jag här. Har inte känt av någon jetlag alls så det är skönt och som jag känner nu vill jag aldrig åka hem. Det beror nog dock på att svenskarna är så sköna att hänga med, allt det kan ju ändra sig när jag väl kommer till familjen. Men är skittaggad för att träffa familjen, har mejlat lite med mamman och de är hur gulliga som helst "I've tried to make the house more peanutfree for your arrival" SÖT!
 
Här får ni ett bildregn, ÅH NEW YORK!! Tänk detta på vintern med, med all julpynt. ååååh.
 
SWEDEN!!!
Säger ju det, barn ÄLSKAR mig.
Har redan blivit alldeles för bekväm med dessa tjejer. 
Taking a cab
Alltså JA jag hittade en YOLO-keps och JA jag köpte den (vet Amanda, Josse och Mikaela att ni älskar mig just nu)
och JA det står YOLO på undersidan, och vet ni var det står på bakre sidan? "This is my motto" <3<3<3<3
 
Nu ska jag söva, ska upp ännu tidigare (vi får knappt 5 timmars sömn per natt) för Orsa (tjej från Orsa) fyller år imorgon så vi ska dundra in på rummet och sjunga jag må hon leva med en liten cupcake.
 
/Er master
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-08-14 12:40:56

Hanna det pirrar i mej så mycket roligt som du har hoppas det fortsätter så .Idag har jag plockat hallon inte så dumt det heller.Puss puss puss.

Svar: Ja hoppas bara det fortsätter vara så roligt!! Vad kul, då får du göra hallonsylt. Puss
hanna ljunggren

Postat av: Mickan

Publicerad 2013-08-14 13:32:29

HAHAHAHA ÄLSKA YOLO!!!!!! Fan va kul ni verkar haaa!!!:D

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-14 15:08:52

Hanna, vad roligt du verkar ha det! Jättefina bilder på fina tjejer....YOLO:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-14 20:36:53

ÅÅH! Gillar att du har det så bra redan! Är aaaavis på NY! Kepsen för övrigt, finner ej orden<33

Svar: Jaa!! Saknar er dock:( hahah jag VET, bara ni som fattar!!!
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-14 20:37:19

/mändiee hehehwhh

Postat av: Josie

Publicerad 2013-08-14 21:33:11

Tänker inte ens kommentera kepan människa...

Svar: <3<3<3<3<3
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela