Dag 1

Publicerad 2013-08-13 01:58:00 i Allmänt,

hejheeeeej
 
Ja vad har jag gjort idag då. Jo jag har varit på körkursen jag berättade om innan, var en väldigt rolig kvinna som höll i kursen så det var faktiskt ganska roligt. Hade några tävlingar på slutet och SÅKLART ställer Hanna upp som representant för sweden, och.....*trumvirvlar* VINNER. Visst vet ni, kunde bygga ett torn med amerikanska collagemuggar snabbast. Kallas för skills. 
 
Efter det gick jag och Ida och bytte om för att vi skulle träna och simma, och vaaaaaad har hanna glömt? Jo bikini och träningsbyxor. Höll på att börja gråta. Men fick låna "träningsshorts" svar nej det var hotpants (JA HOTPANTS) och ni som känner mig vet att jag ej kan jobba med det, men yolo kände jag och tog på mig dem och så gick vi ner och tränade på gymmet en timme, skippade simningen och gick ut och powerwalkade 7 km istället. Köpte vin gjorde vi med, eller Ida gjorde hehe. Så det ska jag göra nu, käka chips och dricka vin.
 
Här får ni lite bilder från flygresan!
 
 
 
Ja vi drack baileys.
 
Vänta på två franska au pairer i en timme tyckte inte Ida var roligt.
 
Hotellrummet, Hanna nappade åt sig ena sängen medan fransyskan fick sova på tältsäng mo-h-a-h-a
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-13 19:11:00

Sköt om dig och var snäll mot fransyskorna.
Puss puss

Svar: Måste ju visa vem som är bossen!! puss
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2013-08-13 19:30:29

Jag tyckte det var bra att du tog bästa sängen:)

Svar: Tack Janne!! :D
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela