Dunkin donuts

Publicerad 2013-08-29 04:06:00 i Allmänt,

Vi åkte till "downtown" jag och kidzzzen (där jag berättade om hur mysigt det är) nu var det inte mörkt så då syntes inte alla ljusslingor (vilket höjer mysfaktorn cirkus mycket) utan det var dagsljus och regn så det ser väl inte så mysigt ut på bilderna men det känns som om man är i ett dockhus, allt känns väldigt litet och gulligt. 
 
Vi skulle äta frozen yoghurt men det var stängt..
... så vi gick till dunkin donuts istället och åt munchkins. 
Natie gillade det!!
Sen gick vi och matade fåglar.
Kollade lite "vattenfall"
 
För övrigt, filmen jag kollade på (the impossible), handlade om tsunamin i Thailand. KOLLA INTE PÅ DEN, lipade från början till slut. FAN ta dig Josse som rekommenderade den till mig. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-08-29 07:36:16

OKEJ. Jag rekommenderade INTE filmen, jag varnade dig!

Svar: GJORDE DU VISSTEEEEE
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-29 08:44:39

Ser så mysigt ut allting! Idag har vi halvmulet väder men ganska vindstilla, bra golfväder! På lördag ska pappa och jag till Mullsjö och springa en halvmara, efter loppet blir det middag hos farmor! Har skickat mail till dig. puss och kram, love you, miss you

Svar: Det är mulet idag med men står att det ska bli fint senare. Vad roligt, hälsa farmor från mig och lycka till på maran!! Saknar er
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela