En vecka

Publicerad 2013-08-22 17:41:00 i Allmänt,

En vecka har jag idag varit hos min hostfamily, har gått fort fast ändå inte. Jag trivs bra i familjen, de är ganska lätta persoener allihoppa så vi går ihop bra. Sarah kan ge mig lite hard time ibland dock men antar att de är så nu i början. Efter jag lämnade barnen imorse jag gick direkt till gymmet och tränade, ägaren kom fram och frågade vad jag tyckte om gymmet. Han introducerade mig även för en personlig tränare (kan ha varit den största muskelknutten jag sett), man får tydligen någon gratislektion när man precis börjat men jag kände NJA. Vi får väl se. Regnar tyvärr idag så det blev inget poolhäng, ändå är det så jäääävla varmt ute, 27 grader var det imorse. Hur är vädret hemma?
 
Nu ska jag laga lite lurre och sen tvätta. Ska för övrigt till Philadelphia på lördag med Todd och barnen, och på söndag ska vi på baseballmatch, har alltid velat gå på det så är sjukt taggad!! Phillies heter laget vi hejar på, fick en baseballkeps av dem när jag kom så den ska jag ha på mig, hehe.
 
Ska ta kort på mitt rum sen så ni får bilder senare!!
 
Ciao bellaaaaa

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-22 22:18:20

Hanna, klart du ska ta en PT lektion...Här har vi idag haft soligt och varmt +23, spelad damgolf på eftermiddagen/kväll och jag vann:) Kul med Baseballmatch. Nu är det läggdags ska upp 05:00! Puss och kram

Svar: Är redan så vältränad så behöver inte det!! heheh. Åh det är ju varmt ju, vad härligt! ooh, duktig mamma. Puss
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-22 22:36:45

Fan vad najs med Philadelphia, den stan är asfin!! Fast du kommer nog inte se den för baseball-arenan ligger utanför ://
I Uppsala är det sol, men obefogat kallt. Typ 18 grader.

Svar: Har du varit där?? Men ska till själva "staden" på lördagen och baseball på söndagen :) fy då!!!
hanna ljunggren

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-23 08:36:48

Ja, var där förra sommaren! Asfint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela