Första inlägget

Publicerad 2013-08-03 14:32:00 i Allmänt,

Hola guapas!!
 
Första inlägget dårå. Hur känns det? Jo tackar som frågar, känns bra. 7 dagar kvar till avfärd, känner dock inte jättemycket än. Men har fått flygbiljetter och biljetter från New York till min värdfamilj, det mesta är inhandlat lite små grejer kvar bara. Måste börja packa ganska snart då jag beger mig till Way Out West på torsdag och kommer hem när jag väl ska åka. Vilket jävulskt tråkigt inlägg, detta med att blogga är väl inte riktigt min grej (ännu!!! kommer ju ligga på bloggtoppen inom några månader såatteeee). 
 
Men lite smått om vad jag ska göra då. Jag drar till the United States of America (sägs helst på väldigt överdriven amerikanska, roligast så) och ska jobba som prostituerad. HAHA jävlar vad lättlurade ni är. Nej jag ska jobba som au pair i Pennsylvania, New Hope (adress kommer, förväntar mig en del paket och sådant) och ta hand om två barn vid namn Nathaniel 4 år och Sarah 7 år. Pappan i huset är advokat och mamman är fysiker, där av det asstora mansionet jag sa bo i. New Hope ligger cirkus 1,5 timme utanför New York så planen är att hänga där så mycket som möjligt. Men innan jag beger mig till min värdfamilj kommer jag att åka på en orientation i New York i fyra dagar för att "utbilda" mig som au pair där jag kommer få hänga med typ 100 au pairer från hela världen, kommer nog bli fett.
 
JAHAPP så rolig var jag, nu ska jag äta upp min fars tårta (gammelmannen fyller 48 idag sörrni). 
 
XOXO
Hanna
 
HAHA lättlurade igen
 
/ er master
ska det självklart stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela