Första jobbdagen

Publicerad 2013-08-19 15:59:00 i Allmänt,

Har jag idag, var ganska nervös inför detta eftersom jag bara fick en snabbvisning i fredags men nu har jag precis lämnat av Sarah och Nate på camp och skola, gav dem frukost och hjälpte till med påklädning osv. Nu är jag ledig fram till halv tre typish, så ja eftersom jag inte har några vänner här än vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte gå till gymmet men Joanne måste skicka iväg ett mejl till ägaren först innan jag kan börja träna så jag tar mig nog ut på en löprunda in tha neighborhoood. Nu tänkte jag kolla på film dock. 
 
haregötthej

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-19 21:55:52

Första dagen nästan avklarad,gött! Här är klockan snart 22 och det är redan mörkt ute, trist att det går så fort! Blir ju toppen då du kan åka och träna på din lediga tid, men när börjar dina kurser? Vad har du för bil? puss och kram min fina Hanna

Svar: Klockan är är åtta här och det är redan mörkt. Ja det är bra, jag vet inte har inte kollat upp det än, måste göra det. Jag kör en volvo :D pusssss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela