HEJHOPP

Publicerad 2013-08-28 18:29:00 i Allmänt,

Onsdag idag, tiden börjar gå fort, tyckte den gick långsamt innan. Idag regnar det, vilket är ganska skönt för jag har bränt mig, trots att jag smörjt in mig. SKOJA smörjde inte alls inte mig. Fan det var ju det jag skulle köpa. Igår i alla fall så hade barnen playdate med grannhuset (som är ännu större än vårt), de är ungefär i samma ålder som Sarah och Nate så de lekte bra. Killarna var här och tjejerna var hos grannarna som består av två daddys. Väldigt trevliga män med väldigt intressant konst hängandes i huset. Inte mer om det, sen vid åtta åkte jag till gymmet och tränade en snabbis, mötte även upp två tyska tjejer som har bott här i snart ett år, en av dem skulle förlänga och den andra åker hem i december. De var jättetrevliga och bjöd med mig till NY på fredag för utgång, collageparty på lördag och festival i Philly på söndag. Eeeeeh HEJ HELG. Följer alltså inte med min familj till the beach house i helgen. Idag åkte jag till gymmet igen efter jag lämnat barnen, testade en spännande maskin idag, det är som ett löparband fast det är en trappa man går i hela tiden. Kan nog ha varit det jobbigaste jag varit med om. Kör väl 25 min tänkte jag. HAHA 10 min och jag kunde inte andas. Körde ett armpass sen så nu kan jag med säkerhet inte lyfta mina armar. 
 
Nu ska jag burra upp mig med en kopp tè och kolla på film innan jag hämtar barnen. Nedan bjuder jag på roligaste bilderna hittills. 
 
Var även och handlade efter träningen, så såhär kan en matvagn i USA se ut. mmmm spännande.
Voilaaaaaaa!!!
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-29 13:26:55

Åh collageparty!!!!!!!! Bli inte för full! SKOJA

Svar: Eeeeh skoja INTE
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela