Hostfamily

Publicerad 2013-08-16 23:19:02 i Allmänt,

OBS: Mycket text
 
HAJ
 
Jag överlevde tågresan!!!
 
När jag kom fram såg jag en stor skylt "Welcome Hanna" som Sarah och Nate står och håller i, så jävulskt söta. Var lite orolig för om jag skulle köra på handslag eller kram, jag är ju mer the hug kind of gal så I went straight to it. Sen åkte vi till Pennsylvania (jag gick av i Trenton, NJ) och åt middag på en jättesöt restuarang. Sara och Nate var verkligen inte blyga vilket jag trodde de skulle vara i början men jag tror Nate sa "Hanna can I tell you something? Hanna can I ask you something?" cirkus 56 gånger så jag hade mest svårt att hinna svara på allt, men de är verkligen hur söta som helst. Efter middagen åkte vi hem och jag gav dem deras presenter och de blev jätteglada (farmor jag valde att ge vantarna direkt för visste inte om vi skulle åka på skidresan innan eller efter jul, de tyckte de var hur fina som helst och att de aldrig skulle tro att någon hade gjort dem). Även jag fick presenter, fick två väskor, smågrejer som body lotion, schampoo, mysstrumpor, tandborste, paraply, en keps osv, sen fick jag även en iPhone 5, massa presentkort på olika affärer och restuaranger så aa jag har det ganska bra jag. Svårt att visa all sin uppskattning dock, sa väl tack 20 gånger hehe. 
 
Idag har jag kört bil för första gången i USA, jag och Joanne (hostmom) lämnade Sarah på camp och Nate på pree-scool, sen gick vi in till gymmet (Sarahs camp är i samma hus) och det kan nog ha varit det STÖRSTA gymmet jag har sett, väldigt amerikanskt, exakt som på alla träningsfilmer man sett. Glasdörrar till alla olika rum, det fanns spinning (mamma du skulle blivit helt sold så sjukt stor sal), olika rum med yoga, zumpa, pilates och andra träningsformer. Sen hade det ett vanligt gym men där hängde tydligen de "gamla", fanns ett mer ungdomligt där nere, och DÄR mina vänner kan ha varit det största gymmet jag varit med om, var boxningsgrejer och typ 20 crosstraingers, 20 löpband och massa maskiner och sen kom vi till poolområdet, visst vet ni, det finns både utomhuspoolområde och inomhus, jättefin barnpool med massa roliga grejer, förra au pairen brukade vara där ofta med barnen, världens vattenrutschkana och sen fanns det en vuxenpool som man sjävklart var tvungen att vara 21 för MEN Hanna snicksnackade lite med ägaren och kirrade in sig på poolområdet. Sen åkte vi till the mall för att inhandla bikini, för nu ska vi åka till the beachhouse sörrni, i New Jersey. Det är Joannes föräldrars hus, de ska ha någon barbequefest imorgon med typ alla släktingar så den nervositeten. Nu sitter Sarah och Nate framför mig och spelar på min mobil och trycker på hundra knappar så got to gooo!!!
 
PÖSS

Kommentarer

Postat av: Josie

Publicerad 2013-08-17 00:58:13

Okej. Kan inte fatta att du BOR där. Och varför är din värdisar snälla mot dig. Och ger dig presenter. Det enda jag fick var en toblerone. Och en för liten abercrombie. Men bäst för dom att dom skämmer bort dig!

Svar: Men toblerone är ändå fett gott!!! Puss
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-17 08:57:04

Jag vill också ha en Toblerone och en i5.

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-17 09:07:03

WOW, Hanna, vilken härlig familj! Du kommer att få ett fantastiskt år verkar det som. Tror vi måste besöka "the big gym" då vi kommer och hälsar på....puss och kram

Postat av: Jennifer

Publicerad 2013-08-17 10:35:47

Asså Hanna, klart detta händer dig, perfekta familjen, massa presenter, sjukaste gymmet haha... Snart är du väl tillsammans med självaste channing tatum också... Fett glad för din skull!!! Hoppas det fortsätter lika amazing för det är du verkligen värd! Massa love!!<3 oså en jäinykram på de!;)

Svar: Haha ja hittills är det skitbra, ska bara hitta vänner nu med;) haha, hade jag väl inte tackat nej till men än har jag inte glimtat någon mjölig;) hoppas du mår bra, puss och en jäinykram tillbaka till dig!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela