KRIG

Publicerad 2013-08-15 01:51:00 i Allmänt,

Ja det är vad det är just nu, allt började med att Micaela kletar cheescake i mitt ansikte. Jag torkar då av det på Idas kavaj, och sedan kletar Ida en hel näve på mina byxor och ansikte = Hanna drar ducken och ligger ner på golvet på RESTUARANGEN. Jag tror inte ni förstår vilka blickar vi svenskar får, men ärligt så är det bara vi som är roliga (tycker vi heheh) men ni ska se de andra au pairerna. Det är mönstrade leggings med trasiga sneakers, orört hår och en au pair in america tshirt vi har fått (som jag sover i). Finner ej ord. Finns en tjej som har bästa tshirten dock där det står "Team Sheldon" med big bang theory loggan på, så jävla rolig. I ALLA FALL, jag och Micaela gick då och hämtade vatten och jagade Ida genom hela hotellet. Kommer fram till hennes rum och bokstavligen kastar vatten i ansiktet på henne plus lite i hennes resväska, bara för att. Så nu har jag en mindre kompis här.
 
Idag har det annars varit en ganska seg dag, haft föreläsning sen åtta på morgonen och slutade nu precis, 18.30. Har försökt packat ner det sista i min resväska då vi lämnar hotellet imorgon för att åka till våra hostfamilys. Känns bajstråkigt för har haft det så roligt här, men en awesome människa som jag är kommer jag antagligen ha det roligt överallt. 
 
Nu inväntar jag Micaela och egentligen Ida men har en stark känsla av att hon inte kommer dyka upp, isnf med typ bajs i handen som hon sedan kommer kladda ner mig med. Vi ska träna och sedan simma, tror inte ni förstår hur goda efterrätter detta hotellet har, tror inte ni förstår hur mycket vi äter här. Maten är även hur god som helst. Så av de 4000 kalorierna jag har tryckt i mig tänkte jag därför gå att förbränna 200 av dem.
 
Last night!!
Såhär kul har jag på föreläsningarna.
ORSA 19!!!!
Såhär ledsna är vi när vi får biljetterna till våra hostfamilys, inge mer Idahoeeee.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela