Kväll

Publicerad 2013-08-20 04:27:07 i Allmänt,

Dagen gick bra, var ute och gick en timme, det är väldigt fint och lantligt här så det är skönt att bara strosa runt. Måste åka ner till "stan" snart där vi åt på restuarang första kvällen för det var så sjukt fint där, vill ta kort och visa er. Efter jag hämtat Sarah och Nate så lästa vi lite bok sen åt vi snacks, vilket är typ chips. Efter det var vi ute i trädgården och lekte, trädgården är cirkus som hela sandared, alla har så jävla stora trädgårdar, är som en hel nationalpark. Inga staket heller så man vet inte riktigt vart den börjar och slutar. Sen åkte barnen, jag och Todd till affären så att jag fick plocka ut lite grejer jag ville ha, sen när vi kom hem lagades det kyckling med quinoa, tomat och mozzarella. Efter det tog jag ett bad (tände lilla ljuset farmor) och blev känslomässig och börja tänka på alla där hemma. Första veckorna kommer vara tuffa det vet jag, hade så kul på orentation så jämför typ allt med det. Jag får på riktigt gå fram till varenda ung människa jag ser och bara "HEJ vill du bli min kompis?". Japp, får bli mission för veckan. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-20 11:02:01

Lille du! Du kommer få en massa kompisar!!!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-20 16:38:09

Ser skönt ut med ett bad! Du kommer säkert träffa en massa härliga människor på gymmet,hoppas du kan börja där snart! Puss & Kram till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela