Måndag

Publicerad 2013-08-26 17:41:00 i Allmänt,

Happ, back to reality. Hanna valde att dra sig lite extra i sängen idag och just idag valde barnen att vara extra retsamma vid frukosten, satt och skrattade och pratade istället för att äta så det blev lite bråttom, fick skippa tandborstningen hehe. Har precist käkat upp min lunch, blev kyckling med sallad och lite pasta mmmmmmmmmmmmmm sa GATT. Var och tränade efter jag lämnade barnen och nu ska jag tillbaka för att steka vid poolen. Ikväll ska jag på ett cluster meeting, det är min communtiy counsler som har bjudit in alla oss tjejer som är i samma cluster (nej det är inget kloster som i nunn-kloster). Vi skulle till något starbuckscafè som är typ 30 min härifrån, har ingen aning vart det ligger så hoppas GPS:en hjälper oss. Japp OSS, ska hämta upp en ny tyska (jag är inte längre den nya tjejen) innan så "we can get lost together" som hon så fint sa. Gonna make som friendsssssssss.
 
Roligare än såhär blir det inte sörrni. 
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela