Måndag

Publicerad 2013-08-06 22:12:00 i Allmänt,

Var det igår ja, och här sitter jag bakfull som en liten gnue. Jag och Mikaela tyckte det var en jättebra idè att gå ut igår, sagt och gjort. Vi drack alldeles för mycket vin hos Mikaela och åkte sedan vidare till Göteborg för alldeles för många drinkar. Men om vi hade kul? Svar ja. Riktigt jävla kul. Men inte mer om det, jag sitter här nu och har dragit fram resväskan, skrivit packlista och nu var tanken att jag skulle packa men varför inte vänta tills dagen innan avresan? Mycket bättre idè. Igår köpte jag även det sista till USA, hittade äntligen Sverigetröjor till Sarah och Nathaniel, på rea dessutom OCH med shorts till. Tackar vi cubus för. Blev precis inbjuden till en grupp på facebook som heter "Au Pair 2013" där folk skriver typ "hej jag ska flytta hit är det någon som bor i närheten och vill hänga?", typ exakt så skrev jag, ingen har svarat.
 
hehe
 
Uppdatering: En tjej har svarat, WOHO!!!
 
Här får ni astråkiga bilder från gårdagen (med min nyinköpta AWESOMA kamera) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-08-10 18:20:45

Vad roligt att höra ifrån dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela