New Jersey

Publicerad 2013-08-19 04:46:00 i Allmänt,

Var ju som sagt i självaste New Jersey i helgen (ingen syn av Pauly D och Snooki dock). Vi var i Joannes föräldrars "lilla" beachhouse, var alltså tre våningar med typ 100 rum. Hela släkten var väldigt gulliga och väldigt amerikanska. När vi kom dit på fredagskvällen åt vi pizza, cirkus den godaste jag har ätit och bara satt och pratade. På lördagen var det självaste bbqpartyt så vi började laga middag eller vi, de gjorde, jag fick dock mäta upp allt vi skulle ha till kycklingmarinaden, och detta var inte deciliter och centiliter untan nu snackar vi tablespoon, cups, teaspoon osv, fattade alltså ingenting så slutade med att Mama (ja man kallar mormorn för mama, askul) fick säga exakt hur jag skulle mäta. Det var jättefint väder ute så jag och Sarah hoppade i poolen, sen började folket rulla in, var mest äldre människor men några fler barn. Lunchen var bara "lite snacks", öh svar nej det var hur mycket mat som helst och DE HADE EN ICESLUSHMASKIN, höll på att dö, vem HAR DET. Asgott var det i alla fall. Efter det chillade man lite och badade, jag och Sarah hade simtävlingar och jag har lite svårt med att låta någon vinna, vill liksom gärna vinna hela tiden, men jag försöker. Även fast jag är bättre. På allt. Senare var den riktiga bbqfesten igång och då bjöds det på kyckling (marinad made by Hanna), annat seriöst kött, en massa frukt (amanda du hade dött, där snackar vi fruktsallad), potäter och lite annat. Hanna hamnar i matkoma och kan ej röra sig, nej då kommer LILLA tårtan fram. Ja jag låter bilderna tala för sig själva, har inte frågat om jag får lägga upp bilder på barnen än, har inte tagit mig till mod så blir inte så roliga bilder.
 
Hoppas ni nanar gott i Sveariket!!
 
Utsikt från huset
Iceslush!! (Hanna fick dock ta av "barnslushen" pga alkohol i de andra två smakerna, KUL)
Nate lekte lite med kameran
Några som gifte sig på stranden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela