NYC

Publicerad 2013-08-12 14:28:09 i Allmänt,

I'm in NYC now!! Because I'm going to live in America I was thinking that I'm going to write on english also, so this is the first post on the blog on english.
 
HAHAHHA, eller inte.
 
Nu är jag framme på hotellet i New York, flygresan var lång men gick bra. Åkte med en tjej så det var skönt att inte vara ensam, speciellt efter att jag sagt hejdå till mor och far och började storlipa. Vi mellanlandade i Frankfurt och fick hänga där i 5 timmar, sen 9 timmars flygning till NY med på riktigt STÖRSTA flygplanet jag har sett. Hann kolla på två filmer, en av dem hette Epic, en animerad film som kan ha varit den roligaste, där av mitt asgarv på planet emellanåt. När vi kom fram till flygplatsen i NY så hämtade en tjej upp oss och sedan hämtade vi några andra au pairer och sedan åkte vi till hotellet. Var framme ett på natten (sju på morgonen svensk tid) så hade varit vaken i typish 26 timmar. Fick tyvärr inte bo med Ida (tjejen jag åkte med) utan bor med en tyska och en fransyska, kan diskutera stämningen när jag var tvungen att väcka dem pga kom inte in i rummet. KUL.
 
För övrigt, det första jag sa när jag träffade de andra på flygplatsen var fucking (måste ju lägga mig statement). Alla skrattade dock, cus I'm awesome??
 
Nu ska jag på körkurs, sen ska Ida och jag träna och simma!! Bilder får ni senare,
 
PUSS

Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2013-08-12 21:13:22

Vad roligt att läsa i din blogg!
Du verkade ha en bra flygtur over the ocean:) Kör lugnt i NY och ha det så bra på er träning!
Puss och kram Mammi

Svar: I will!! Men skriver du mammi en gång till kommer jag nog behöva döda dig. pusspuss
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-12 21:13:41

Gött att höra från dig Hanna, but respect the english language!!!
Puss puss

Svar: Ska göra mitt bästa fader!!
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2013-08-12 21:15:13

Tack för att du inte har meddelat den här blogg adressen till mig. Men jag hittar som tur är själv. Ha det riktigt bra. Kram Janne

Svar: Lilla Jan-Olof, tänkte posta den på FB om några dagar men stalker som du är har du ju redan hittat mig ;)
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-08-12 21:21:02

Gött att höra från dig Hanna, but respect the english language!!

Puss puss

Postat av: JOSIE THE GROSIE

Publicerad 2013-08-12 22:16:49

PALLA!!! Kommer btw tvinga dig att uppdatera varenda levande minut. För jag kommer hänga här cirkus 98%av min vakna tid. Keep on rockin!

Svar: om jag kommer!!! puss älskling
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-13 09:20:55

Mammi, mammi, mammi!!!OK jag ska sluta att skriva det! Ville ju bara vara lite rolig:) puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela