Rainbow what??

Publicerad 2013-08-23 01:37:44 i Allmänt,

Idag har det verkligen ÖSregnat, kändes som om hela huset skulle gå sönder. Har även åskat. Sen blev det dock sol, och när solen kommer fram är det serri 45 grader. Efter jag hämtat barnen så lekte vi lite nere i källaren och sen hade lite snack. Sarah tog sedan fram några slags gummibandgrejer man gjorde armband av, kallades för rainbow någonting. Vi kollade upp på youtube hur man gjorde och kom en ganska bra bit, tills jag upptäckte att vi hade missat ett gummiband och missar man ett måste man göra om allt. Sarah fick utbrottet of doom, på riktigt hon ballade ur. Stog och stampade i golvet, skrek, grät, kastade grejer och jag sitter där och försöker mer "calm down, it's not the end of the world, I'm gonna help you" nej nej då var det tydligen MITT fel. JAG???? Lackade lite men tog mig samman och började om. Sen kom Joannes syster med hennes dotter som kan vara den sötaste i världen, 1,5 år med världens krulligaste hår. Lite räddare i nöden för då lugnade sig Sarah. Jag gör om allt och är precis i slutet, har gjort EXAKT som videon visar, men när jag väl ska ta av armbandet faller allt samman. Visar dock inte detta för Sarah utan la undan det precis när Joanne kom hem och hon har ej hittat dem. hehhhe. Nu är det dags för käk!!!
 
HEJ PILL
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela