shoppingshoppingshoooopping

Publicerad 2013-08-23 20:27:26 i Allmänt,

Behöver inte shoppa mer i USA för har nu shoppat för ett år. Okej nej verkligen inte. Men efter jag kört barnen gjorde jag ett nytt försök att hitta "the mall" and so I did. Dock öppnade de klockan 10 och jag var där 9.30 så hängde i bilen lite hehe. Började min tur på forever 21, vilket är en affär man kan hänga i en hel dag. Blev tre tröjor och lite smycken. Sen gick jag in i en skoaffär full med vans och converse, tanken var att jag bara skulle kolla men de var så trevliga där inne plus att vansen jag köpte kostade 350 pix så blev ett bar sådana. Sen skulle jag gå till bilen, men RÅKADE gå förbi victoria secret, och O MAJ GAD vad med prylar. Deras kläder kan dock vara det fulaste. Blev lite underkläder och bodysplash/lotion/spray, de hade cirkus 200 olika dofter så slutade med att jag tog tre helt olika dofter. Sen höll jag på att dö av hunger så begav mig hem, käkade och kollar nu på Jerry Springer, att det ens fortfarande finns? Trodde det var från 80-talet typ, gott om idioter har de i alla fall i USA. Nu ska jag hämta kidzzennnn. 
 
Trevlig helg!!
 
hej världens bästa tröja.
 

Kommentarer

Postat av: José

Publicerad 2013-08-24 01:06:52

Ehhhhh, dina ben!!?
Och sjukt 6iga skor män. Applåder på denna inhandling svar jag

Svar: Jag vet, skorna är awesomeeee!! De har hur mycket som helst här. Kommer gå nuts.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela