Six flags

Publicerad 2013-08-30 15:57:00 i Allmänt,

Igår var en kul dag. Jag somnade om efter jag hade vinkat av barnen, typ det bästa jag gjort. Sen bestämde jag mig för att åka till the mall och shoppa lite, precis när jag kom dit så ringde Britt (tysk) och frågade om jag ville följa med six flags. Six what? Sa jag. Visade sig vara en stor nöjespark, och klart jag inte säger nej till det så hon plockade upp mig vid mallet och så åkte vi till six flags som låg 45 min ifrån och mötte upp hennes killkompis Mike. Det sög dock att vi inte var där förrens vid 18 och de stängde 21 och det kostade 500 spänn att gå in. MEN har man inga vänner så får man offra sig lite. Kul hade jag i alla fall, de hade så sjuka berg och dalbanor. Superman, batman, iron man osv... Såååååå roliga!!! Det roligaste var ju att jag inte hade någon aning om var kamerorna var vilket man vet på Liseberg, så man kunde liksom inte göra sig till på fotona, well helluuuuu säzzey lady. Mötte även upp två tyskor till mot slutet av kvällen. Allt som allt 4/5 toasters. 
 
Nu ska jag träna!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela