We can dance all night to the best song ever

Publicerad 2013-08-22 03:11:00 i Allmänt,

Ja det är den låten som går på repeat i bilen här varje dag med barnen. One direction <3 har för övrigt drömt om Harry i 3 dagar, borde ändå betyda något??? Är ju liksom i samma land nu.
 
ANNARS DÅ, jo idag var ni fan 59 pers som tittade in här, ofta jag ens känner 59 personer. 
 
Innan jag hämtade barnen var jag på gymmet och tränade, Sarahs camp är i samma hus och Naties skola är gatan mitt emot så det är väldigt smart. Körde lite freebasat. Gick vilse cirkus 10 gånger med. Träffade en kille som förra au pairen tydligen hängde en del med, så har alltså haft mitt första sociala umgänge här i Pennsylvania!! I typ 4 minuter. Eftet jag hämtat barnen åkte vi hem och städade källaren, eller försökte i alla fall. De har en källare FULL med leksaker, kan vara det sjukaste jag sett. Varför hade inte jag det när jag var liten mor och far?? Efter det åkte vi till NAC igen och badade, åt även middag där. Känner mig så fruktansvärd mammig. Var liksom en annan mamma som tyckte "min son var väldigt söt" jo men man tackar.
 
Här är asdåliga mobilsmygbilder men ni får ett hum om hur stort det är.
 
Ja men varför INTE sätta ihop 9 televisioner.
Här ser ni "the adult-pool" som Hanna planerar på att hänga i imorgon. 
 
Bästa med USA är att de ligger mycket längre fram med alla TV-serier, kollar på modern family och barnen är typ tonåringar?? Gloria är gravid??? Cameron är smal??
 
Oops sorry for spoiling.
 
GODNATT
 

Kommentarer

Postat av: Dad

Publicerad 2013-08-22 17:05:18

Du städade aldrig så därför inga leksaker.
PS Jag var inne på bloggen 58 ggr :)

Svar: Gjorde jag juuu. Går icke, den visar varje "unik" läsare, alltså en från varje dator. Sidovisningar däremot som jag hade 120 kan ha varit du, din STALKER.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela