YOLO

Publicerad 2013-08-11 00:35:00 i Allmänt,

Väldigt mycket yolo på denna helg (josse jag vet att du ger mig en cypersnyting at le moment). Har som sagt varit på Way Out West och haft det hur grymt som helst. Var dock tvungen att åka hem på lördagförmiddag för att åka till Mullsjö och säga hejdå till min släkt, ville ju säga hejdå till de med. Märkte precis att min väska redan nu väger för mycket, här trodde jag att jag hade packat jättepraktiskt men nej nu får jag sitta och välja ut vad jag inte får ta med. Kul. Det roliga är att jag ska hem med samma vikt med, hehe YOLO. OKej ska sluta. Här får ni lite bilder.
 
(För alla er gamlingar som tittar in här, typ farmor: Yolo betyder you only live once. Lärde mig detta för en vecka sedan.)
 
 
Här skiljs vi åt. Att säga hejdå till världens bästa tjejer kan ha varit det värsta jag varit med om.
 
Att inte få träffa denna sketongen på 1 år känns ju sådär. ÅH gose kom ska kussen käka opp daj.
 
Nästa gång vi hörs är jag i New York, hur känns det då? JO GANSKA BRA TACK. 
 
PÖSS

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-08-12 14:38:20

Härligt kunna läsa din blogg jag öppnar den då o då o läser o tänker på dej . Skönt att resan gick bra o att du hade sällskap. Lev väl! Kram Farmor

Svar: Vad glad jag blir att du kan kommentera farmor, du kan du! Det ska jag, kram kram.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela