1:a advent

Publicerad 2013-12-01 22:34:41 i Allmänt,

Herregud, 1:a advent redan?? Sjukt sjukt sjukt. Här sitter jag och har käkat pepparkakor till lunch, inget ljust tänt dock men igår bjöd jag och Sofia familjen på glögg med mandlar och russin i. Vi var ju som sagt på Ikea så vi köpte med oss en del hem, jag köpte pepparkaksdeg och pepparkaksformar, även ett pepparkakshus som man kan sätta ihop själv och pynta lite så det ska jag och barnen göra!! 
 
Nu är det bara 25 dagar kvar till min lilla familj kommer hit, dags att vässa engelskan lite folks?? Ni ska ändå få träffa hela släkten så ni lär bli utfrågade!! Nu snart ska jag åka och hämta Mara och sen ska vi åka till TGI fridays för ett au pairmöte, blir middag och julmys. Är inte särskilt taggad på en ny jobbvecka, speciellt då när barnen mest fokar på au pairen som hälsar på och inte riktigt bryr sig om mig, får se hur denna vecka kommer utarta sig. 
 
Den här lilla filuren fick jag mysa med i lördags, Caleb 3 veckor gammal. Ååååh vill med ha en.
Försökte få till en bra bild, resultatet blev detta. 

Kommentarer

Postat av: José

Publicerad 2013-12-02 08:49:06

Nejnej, vänta här nu. VEM DÖPER SITT BARN TILL CALEB?!??

Svar: Hahah TACK!!!!
hanna ljunggren

Postat av: José igen

Publicerad 2013-12-05 00:09:37

Varför skriver du aldrig.........?!?!?! Trodde inte det här om dig...

Svar: Ska storbloggarN själv säga... Nej men gör typ samma saker på dagarna så blir lite tråkigt att skriva och läsa om, men nu har jag uppdaterat!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela