Frisörbesök numero dos

Publicerad 2013-12-05 02:38:00 i Allmänt,

Så vart det onsdag. Läser på Ellens blogg (kompis som bor i Australien) att hon är på jakt efter bikini medan en själv är på jakt efter tjockaste vinterjackan. KONSTIGT det där hörrni, att det kan vara sommar på ett ställe och vinter på ett annat??? Naturens konst <3<3<3
 
Idag i alla fall så besökte jag ju frisören igen eftersom jag var missnöjd. Tyckte det var JÄTTEPINSAMT att gå tillbaka men jag svalde min stolthet och satte mig i stolen. Fick för övrigt vänta 30 min först vilket gjorde mig lite irriterad. Ser inte jättestor skillnad igen, hon la bara slingor i underhåret vilket jag inte förstår, där är det ljusare men det är ju inte det jag visar? Lackar ju. Den salongen kommer inte få ett besök av mig igen. 
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på Christmas in Rockefeller Center. De tänder upp trädet idag så det är massa artister som uppträder och feting med folk, vet att Laura (f.d au pairen som är här och hälsar på) är inne och kollar så ska se ifall jag ser henne på TVn!! Familjen drog på resturang och käkade, kände mig så trött och ont i huvudet så valde att stanna hemma, vilket var bästa beslutet för slocknar snart. Klockan är tjugo över åtta för övrigt. 
 
Här får ni lite mobilbilder!! 
Julpyntningen ballar ur lite här hemma, här är ett bord med typ 15 julspeldosor som står i matsalen. Nate sätter på alla cirkus 10 gånger om dagen. 
Hittade bästa tröjan i NY, inget köp dock. 
Nate ser så JÄVLA rolig ut i hans angry bird-mössa hahahahah orkar INTEEE

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-12-05 16:38:30

Asså jag vill äta upp ungen!!!!

Svar: Jag veeeeet, jag med.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela