Jonne

Publicerad 2013-12-17 14:55:49 i Allmänt,

Tisdag klockan 8.42 är det och jag sitter i soffan och kollar på Shrek med Nate. Vi ska snart åka till theraplay, träningskläderna är på så ska tydligen till gymmet med.
 
I lördags åkte jag som sagt till Sofia och det var faktiskt ganska läskigt att åka, var svinhalt och flera bilar som hade fastnat i snön. Undra hur svårt det kan vara för Amerikanerna att sätta på ett par vinterdäck. Vi åkte i alla fall till target och inhandlade lite julklappar, har liksom fler att köpa till nu än vad jag hade när jag bodde hemma. Har köpt till alla kusiner så det blev en del, kan säga att pyjamas har blivit mitt tema denna jul. 
 
På kvällen kollade vi på Titanic och bölade som små tonåringar. Fyyyy vad den är sorglig, förstod varför jag inte sett den på typ fyra år. Vaknade upp vid nio och åkte till king of prussia för mer inhandling av julklappar. Är helt jävla pank nu. Det var ju kul. Åkte sedan hem vid fyra för att hinna hem innan mörkret. 
 
Igår vad det en vanlig dag, jag jobbade och sov mest. Fattar inte att jag kan vara så trött hela tiden, skulle kunna sova i ett dygn. 
 
Nej nu ska jag tvätta barnens kläder och sen ska vi ge oss ut i snön igen. Fatta bara en vecka kvar till jul??? Gud vad december har gått fort, hatar det, min favorit månad ju!!! 
 
För övrigt kan jag tydligen inte stava till Joanne. Hanna märkte inte ens det utan Sarah 7 barre fick påpeka det 3 dagar senare. Joanne och Todd tyckte det var ganska kul och valde därför att inte säga något. KUL, jättekul. *Sitter med skämskudden*
 

Kommentarer

Postat av: Jenniferrrrmannen

Publicerad 2013-12-18 23:04:50

Hahahahah du gjorde min kväll med den där pepparkaksmissen!!!;):* Hanna jag saknar DIIIG!!! Hoppas allt är kanoners, en Skype skulle ju inte sitta fel nån dag!!! (Ett måste!) puss & massssa kram!! (Jäinykramar)

Svar: haha, såååå pinsamt. SAKNAR DIG MED, ja jag vill jättegärna skypa snart, nästa vecka?? Puss på dig <333
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela