Juldag snart annandag

Publicerad 2013-12-26 06:39:00 i Allmänt,

Idag var det ju självaste "julafton" här i Amerikat. Vaknade av att två barn kom upp på mitt rum klockan åtta och säger "HANNA it's christmas, come downstairs and open the presents with us!!!" sööööta. Här öppnar man alla presenterna på morgonen i pyjamas. Vi öppnade presenter i 6 timmar. Ja 6 jävla timmar. Tror barnen hade ca 40 presenter var att öppna. Bara jag hade 17 st att öppna (jaaa jag räknade). Fick en massa fint så jag är supernöjd!!
 
Det var väl typ det vi gjorde, hade planer på att åka till Todds mamma men alla förutom jag somnade så jag skypade lite men la familia och älsklingsjosse. FYA vad jag saknar dig Josse, kan inte fatta att jag inte ska se dig på ett helt år. Blä.
 
Någon julmiddag blev det inte heller, vi åt makaroner med skinka, broccoli och morötter så julstämningen var väl inte aaashög. Men vadfän en fick en massa presenter. Nu fick jag precis snapchat av pappa att de sitter och käkar frulle på flygplatsen, waaaaah inte långt kvar nu!! Blir nog därför ganska tomt här på bloggen så därför ska jag ge er en bildbomb med bilder. Om vi inte hörs så önskar jag er jätte gott nytt år, har haft ett grymt 2013 och hoppas (ganska säker på det) att 2014 blir ännu bättre. 
 
PUSS OCH KRAM
/MASTER
 
 
Detta är hemma hos Todd syster Tanya, världens bästa värdfamilj!!
Grace i sin awesoma pyjamas
Kaos marren
<3<3<3<3
Två exalterade barn på "julafton"
Våra fyllda julstrumpor!!
Nate fick en smoking, dog skodöden.
Furbys are back!!! Så jävla kul, hade en själv när jag var liten och älskade den. Sarah fick två stycken för säkerhetsskull. Man kan tydligen koppla in telefonen på något sätt så de är lite modernare nu. 
Hannas "lilla" hög.
Vi hade lite paus i öppnadet (att man ens behöver det) och Nate storslocknade i soffan.
Detta var deras sista present, Disney Infinity!
Ännu mer kaos marren
 
 
HAPPY NEW YEAR

Kommentarer

Postat av: Jårran

Publicerad 2013-12-27 00:37:40

Förstår att du saknar mig, men ge det lite tid så ska det nog gå över ska du se!!! <3

Svar: <3<3<3<3<3
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-12-27 12:29:24

Många julklappar var det:)
Lite skillnad mot kåkstaden på Kap Verde.
Ha nu härliga dagar med La Familia!

Svar: Ja det blev en del, haha hoppas ni hade det bra!!
hanna ljunggren

Postat av: Junitjej

Publicerad 2013-12-29 08:07:59

Vilken fin gran! Så många julklappar!

Svar: Ja verkligen!!
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-29 15:41:58

gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-12-31 18:31:28

Gott nytt år! ★

Svar: Gott nytt år!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela