Merry Christmas!!

Publicerad 2013-12-25 07:12:00 i Allmänt,

Bättre sent än aldrig? Nej men hoppas ni alla hade en asbra jul och fick massa fina julklappar. En annan spenderade sin julmorgon i tårar i skype med min släkt. Var jobbigare än vad jag trodde att vara ifrån dem på julen men det var skönt att få se alla!! 
 
Här firar man ju jul imorgon (idag, klockan är över ett på natten) så idag har det varit ganska lugnt. Efter att jag skypade med släkten så kollade jag på Astrid Lindgrens jul och sen åkte jag till ett mall och köpte de absolut sista presenterna. Ville köpa något litet till Mara och Ronja så det gjorde jag. Sen mötte jag upp Micaéla och lämnade julklappen till Mara, hon blev jätteglad! Vi åkte sedan med min värdfamilj till Todds syster Tanya och åt middag. Var en liten minijulafton med Todds sida av släkten så det delades ut en del julklappar. Luke och Grace (Sarah och Nates kusiner 4 och 1,5 år) blev glada för pyjamasarna jag gav dem, Luke fick en Spiderman-pyjamas och Grace fick en med några apor på. Grace hoppade i den direkt!! 
 
Tror alla au pairer har gråtit en del idag, sjukt jobbigt att vara ifrån familjen en sånhär dag. Men inte ska jag behöva vara ledsen så länge till för min familj kommer på torsdag, wihooooo!!! 
 
Värsta egobilden jueeee, såhär såg jag ut idag i alla fall, nya chanel-läppstiftet på (väldigt viktigt att nämna Chanel). GOD FORTSÄTTNING ALLA!!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2013-12-25 10:33:48

Ååååh, fina lilla älsklingen!!!!

Svar: DU ÄR FIN
hanna ljunggren

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-12-25 14:46:55

God jul igen älskling! Du är sååå fin <3 <3 <3

Svar: Åh finis då<333
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela