Pepparkaksbak

Publicerad 2013-12-14 20:44:41 i Allmänt,

HEJHEJ!!
 
Läget med er dåååå?
 
Jag sitter i alla fall i min säng och ska snart bege mig ut i snöstormen (dvs två snöflingor) och åka till Sofia. Igår bakade jag och barnen pepparkakor, eller mest jag och Sarah, Nate åt mest degen. Det var väldigt kul tyckte jag och något barnen aldrig gjort innan. Dock lyckades vi (jag) bränna hälften av pepparkakorna meeeen men. Jag gjorde 5 hjärtan och skrev våra namn på och hängde upp i lampan, tyckte jag blev himla fint faktiskt. Efter 3 timmars bak åt vi mexikansk mat och sen kom Micaéla för lite movienight. Hanna somnade dock 2 minuter in i filmen så Micaéla kollade själv och åkte sedan hem (hon skulle faktiskt åka hem, inte så att hon åkte hem för att jag somnade). Förlåt älskling!!!! Har ett väldigt svagt minne över att jag följde henne ner till dörren. 
 
Idag skulle vi egentligen på kalas hos barnens kusin Luke men eftersom det snöat en halv millimeter så ställde de in kalaset så jag har nu skypat på morgonen med syster och far, mor var ute på galej. Nej nu måste jag skynda mig, klockan är redna halv tre och jag har inte gjort någonting än. Lär hinna bli mörkt innan jag kommer fram till Sofia. 
 
PÖSS
 
Barnens fina glasyr
Det var inte lika kul att städa upp
Se så fint (HEJ Micaéla!!!!)
Hanna fick sig en egen liten julstrumpa igår, då blev hon glad!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela