Pepparkakshus och helg

Publicerad 2013-12-21 03:51:00 i Allmänt,

Hejhopp. Här är klockan halv tio på kvällen och jag sitter och väntar på Micaéla, hon skulle kommit för cirkus 1,5 timme sen men ej dykt upp. Är fett trött så lär somna vilken sekund som helst. Imorgon blir det ingen vila inte, vi ska upp med tuppen och hämta upp Mara och Ronja för att sedan tuta vidare mot tågstationen som sedan tar oss till New York. Blir lite sista-minuten-julklappsshopping, julfeeling och skridskoåkning i centralpark. Ska bli svinkul!! 
 
Igår i alla fall var jag ju hemma med en mindre sjuk Sarah, hon mådde väldigt bra helt plötsligt och frågade om hon kunde få lite godis. Mjaeee har en ont i magen ska nog här inte ätas något godis sa au pair-Hanna. Men när jag väckte henne imorse för att gå till skolan hade hon tydligen jääääätteont i magen igen. Den gick inte jag på så jag tvingade upp henne och sen åt hon frukost och gueee vad ont det gjorde då och då skulle hon drama till det med lite tårar med. Ringde Joanne och förklarade läget och hon var på väg hem då hon hade lämnat Nate på theraplay så hon fick ta det. Slutade med att de åkte till doktorn och sen åkte hon och "vilade" hos mormor och morfarn så Hanna fick en ledig dag. Säger en inte nej till. Åkte till Micaéla och köpte lite fler julklappar och sen sov Micaéla i två timmar och Hanna kollade på skönheten och odjuret. När jag kom hem slog jag in nästan alla julklappar, tog sin lilla tid.
 
Det här med att smälta socker är väl inget jag tänker göra igen. 
Här har ni mästerskapet
Baksida
Sweden kicked some sweet-German-ass i pepparkakshusbygge. Höll tom Joanne med om. HA, deru ex-aupair.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela