Polarexpressen

Publicerad 2013-12-23 19:57:00 i Allmänt,

Efter vårt julaftonfirande så åkte jag med min värdfamilj och resterande släkt på en så kallad polarexpress. Om ni har sett den filmen så förstår ni nog lite, man åker ett väldigt fint och mysigt tåg, dricker varm choklad, tomten kommer och man får hänga med honom lite. Om man ville kunde man komma i pyjamas (som i filmen) vilket vissa gjorde. Sen efter det åkte vi hem och klädde granen, Micaéla kom och hjälpte till med. Vid ett kom jag upp på rummet men då bestämde jag och Ellen (kompis från Borran som bor i Australien) för att skypa, askul att få se och höra henne, Australien verkar så jäkla nice. Blir lätt nästa resa dit!! Fick mig en 4 timmars sömn, vaknade av att Sarah knackade på dörren. De har jullov nu så Hanna får jobba heldag, tror Todd och Joanne går på "semester" imorgon. Nate har dock blivit sjuk, han hade hög feber inatt och hostade en del så han sov enda till elva. Nu kollar vi på lite TV, går tyvärr inte göra så mycket med barn som är sjuka plus att det spöregnar ute.
 
Igår slog Pennsylvania värmerekord, 21 hela grader hade vi igår. Så jäkla sjukt, 22:a december liksom. Ville ju ha en vit jul!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela