Sjukstuga

Publicerad 2013-12-19 16:06:51 i Allmänt,

HEJ
 
Idag är det torsdag och min plan var att åka gokart med Mara, Chloe och Micaéla men planerna ändrades ganska snabbt då lilla Sarah började känna sig dålig i magen igår. Efter simningen skulle vi åka och köpa julgran, Sarah nämde innan att hon kände sig lite dålig men simningen gick bra. Väl i bilen för att köpa julgran (utan lycka då alla ställen var stängda) så kände hon sig ännu sämre och visste liksom inte vart hon skulle ta vägen, sitta upp, ligga ner, äta, eller inte äta så när vi kom hem slocknade hon direkt i soffan. Fyya, men ingen spya än dock (peppar peppar) så idag är jag hemma med barnen. Hanna som lyckades få magsjuka 3 gånger förra året pga att jag jobbade på dagis dränker sig numera med handsprit. VÄGRAR få det igen. 
 
Sarah känner sig bättre idag dock och åt frukost, vi har kollat på tv i typ 3 timmar så känner att vi får hitta på något, typ som att göra pepparkakshus??? Yepp så får det bli. Bild kommer självklart senare. 
 
Idag är det endast en vecka, EN VECKA kvar tills min lilla familj kommer. Gueeee så tiden går fort. Sitter och letar efter någon restuarang vi kan äta på nyårsafton men allt är så jävulskt dyrt. Vad säger ni om en burgare på Alberto's gatukök??? 
 
Snart min lilla älsklingssyster ska du få lägga armarna om mig, som du har har längtat <3<3<3<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela