17 grader och en måndag

Publicerad 2013-11-18 16:40:00 i Allmänt,

Måndag idag och jag är på nå så jävulskt bra humör? Känns som om jag kan springa jorden runt och säga att jag älskar livet. Typ så. Nej men igår åkte vi ju till Philly som sagt, blev ganska sent då Sofias bussar gick konstigt så vi var inte framme förens vid två. Gick till H&M för att kolla kollektionen, SLUTSÅLT. Ba orkar inte. Såldes slut på 2 dagar tydligen. Men kom inte hem tomhänt för det, hehe. Endast två plagg mina vänner. Var så himla varmt igår, hela 17 grader, och förra veckan snöade det? Idag är det också 17 grader så efter jag följt Sarah till busstoppet gav jag mig ut på en väldigt skön powerwalk i klädd tshirt och halvkorta byxor. De ni, kan inte ni göra i mitten av November va?
 
På kvällen igår följde jag med min värdfamilj och käkade på Chili's (sjukt god mat), åt grillad kyckling med champinjoner, avokado, bacon och broccoli, mmmmm. Vi pratade lite thanksgiving som är redan nästa vecka, är så taggad inför detta. Vi ska ha thanksgivingen (?) hos oss och både Joannes familj (fastrar, morbröder, föräldrar, 2 systrar en bror + massa barn) och Todds familj (syster, föräldrar + massa barn) kommer så det blir fullt hus. Det som är ännu bättre är att Sofia ska fira med oss med, för hennes bajsvärdfamilj är dumma i huvudet, förlåt men BLÄ att det finns sånna människor på denna jord. Ej mer om det. När vi kom hem sa Todd "Hanna can I please talk to you for a sec". Satte hjärtat i halsen. På riktigt, kan inte hantera när folk vill prata med mig ostört. MEN mina vänner detta var ju bara himla kul att han ville det för han frågade ifall jag ville åka 4 dagar tidigare till Orlando (innan vi åker på kryssningen till Karibien) för att åka till Disney World. Är denna familj på riktig???? Grejen är den att familjen ska inte med utan det är mormorn och morfarn som ska ta med Nate (Sarah kan inte ta mer ledigt från skolan) så då hade mormorn och morfarn frågat om jag ville följa med dem. EEEH SVAR JA. Disney World mina vänner? DISNEY WORLD? 
 
Nu ska jag kika på idol och solsidan, HEJSVEJS!!
 
Såhär ser det ut på min runda, väldigt lantligt men jag älskarTTT.
 Är för övrigt en livsfarlig väg att gå på, inga sidewalks, en kurvig väg och bilar kör fort. Kände hur en bil snuddade vid min hand, höll på att dö. Bokstavligen. 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-11-18 17:20:08

är förmodligen din trognaste läsare, men din värdfamilj är för bra!

Svar: Jag är din trognaste läsare med <3333
hanna ljunggren

Postat av: Cajsa

Publicerad 2013-11-18 17:21:55

Men hur gött har du det då??!!
Är allt lite avis:)
Kanske du skulle komma och ta hans om mina yrväder så kan jag vara hos din värdfamilj ett tag?

Svar: Vad kul att du hittade hit Cajsa! Haha det gör jag så gärna, hur mår dina små? :)
hanna ljunggren

Postat av: Cajsa

Publicerad 2013-11-18 21:18:20

Va bra, då säger vi så!:)
Killarna mår så bra så, växer som bara den.

Svar: kan tänka mig det!! :)
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-11-20 18:39:35

Var på HM i söndags. Vad hade dom där tror du?
Jo en jättesnygg jacka i silver från kollektionen.
Jag tänkte verkligen på dig då!
Men köpte den inte. (Var faktiskt lite sugen)
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela