4 timmars sömn senare

Publicerad 2013-11-25 00:18:35 i Allmänt,

Vi trillade in på hostelet halv sex imorse och skulle checka ut innan elva så det blev cirkus 4 timmars sömn. Om jag gråter blod för det? Verkligen inte för vi hade en grymmmmmmme kväll. Vi kom till NY vid två-tiden, gick direkt till Toys R us för att köpa födelsedagspresent till Nate som fyller år om 2 veckor. Den affären ligger mitt på Time Square och är 4 våningar stor. Var typ det värsta jag har varit med om, så jääääävla mycket folk, barn överallt, det var varmt och det tog evigheter att hitta det jag ville ha. De som bor i NY tycker inte om Time Square vilket jag verkligen inte kunde förstå när jag kom hit men en kan väl säga att jag är fullt på deras sida nu.
 
Efter det tog vi oss till vårt hostel som låg precis vid Time Square (äntligen hittat ett bra hostel som inte är överdrivet dyrt, gäller att boka i tid bara). Jag hoppade in i duschen medan Sofia och Micaèla skulle testa att köpa vin, och klart det lyckades med det så vi vinade medan vi fixade i ordning oss och sen gick vi ut i SNÖSTORM för middag. Helt sjukt, var så fruktansvärt kallt, ilade i huvudet när man gick ut. Sen vinade vi lite mer och begav oss mot en klubb som hette Monarch, himla häftigt ställe men lite för gammalt folk för oss så vi gick sedan vidare mot en klubb som hette Suite36 där vi dansade så vi knappt kunde gå. Meeeeen det stoppade inte oss för att gå till ytterligare en klubb som jag tyvärr inte vet namnet på, efter 30 min där kände vi dock att det nog var dags att rulla hemåt. Vaknade upp mindre pigga och begav oss mot tåget. Nu har jag precis kollat ikapp de flesta tv-programmen jag har missat, bara idol kvar. Hoppas Kevin åker ut!!!
 
Kommande vecka är thanksgiving-vecka så barnen går halvdagar mån-tis och ledig ons, tors och fre så det blir en del jobb men sen blir även jag ledig tors-fre. Är astaggad på thanksgiving, ska bli kul att få uppleva!!
 
De har alltså ett parishjul i affären.
Mina fina sejooor
Sofia och Linnea (svensk tjej vi träffade)
opsi Hanna fick en shot.
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2013-11-25 22:48:20

Är det tranbärsjuice och vodka???? hehe (sjukt standard här)

Svar: haha ja, hatar den jävla tranbärsjuicen....
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela