Dagen efter

Publicerad 2013-11-04 18:06:00 i Allmänt,

Var vi väl inte jättepigga, vi vaknade av att det luktade bacon, gick ner och blev bjudna på fetaste pannkaksfrukosten. Älskar min värdfamilj. Efter det skjutsade vi Sofia till tågstationen, sen åkte jag och Micaèla hem till mig och bakade chokladbollar. Klart de gjorde de små tjockisarna tänker ni, noepp de var faktiskt inte till oss. Vi skulle på ett au pairmöte där man skulle ta med sig en efterrätt som skulle representera sitt land, vi kallade dem för "the swedish chocolate balls" kan missförstås. Om de var goda? Jo annars hade de väl INTE TAGIT SLUT. Typiskt svenskar, orkar.inte.vara.bäst.på.allt. 
 
Efter au pairmötet åkte jag Micaèla och Mara och åt middag på en restuarang, sen hem och direkt i säng. Var hur trött som helst, men som sagt jag har haft ytterligare en väldigt braig helg. 
 
Det här kan ha varit den roligaste efterrätten "the pig in the mud". Tyvärr inte så god.
SWEDEN!!!
Folk var seriösa.
Dessa efterrätter gjorde våra Community Counsler. 
 
Rullade sedan hem.
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-04 22:58:27

Oj oj oj oj vilka goda efterrätter.. förstod att ni rullade hem.

Svar: Ja det fanns hur mycket som helst!!
hanna ljunggren

Postat av: soph

Publicerad 2013-11-05 04:16:27

gristårtan ser god ut. och de amerikanska efterrätterna också. i want some

Postat av: soph

Publicerad 2013-11-05 04:18:37

gristårtan ser god ut. Och de amerikanska efterrätterna såg inte dumma ut heller. blir hungrig

Svar: Den var sådär faktiskt, haha!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela