Halloweenhelg

Publicerad 2013-11-04 17:41:00 i Allmänt,

HEJ, gueeeee vad ni har saknat mig, jag vet. Men en har varit så upptagen förstår ni. Nu skall här skrivas om min awesoma helg. I fredags rullade Sofia hit och vi begav oss direkt till Micaèla för att kolla film med svenska gänget. Vi kollade på World War Z, den var fett läskig enligt mig, men även bra. På lördagen vaknade Sofia tidigt och jag försökte sova vidare lite trots hennes högljuda film som spelades, hehe. Sen åkte vi och skulle bruncha i down town, men blev mer en lunch. Det var 22 grader i lördags??? Jag satt i tshirt på uteserveringen och svettades, och idag var det frost när jag vaknade. Himla konstigt det där. När vi kom hem bestämde vi oss för att karva en pumpa till Dario (killen som hade halloweenfesten). Efter lite blod, svett och tårar hade vi gjort den sjukaste pumpan ever, sånt jävla teamwork det ligger bakom detta arbete. Sarah ville karva sin pumpa men slutade med att Joanne satte och gjorde den. Sen lekte vi lite med kidsen ute.
 
Festen skriver jag om i ett annat inlägg!!
 
 
Nate var lite fundersam om vi verkligen borde "göra sönder" pumpan.
Kändes som om jag grävde i någons rumphål och skulle dra ut en massa tarmar, där av mitt ansiktsuttryck. 
Klar av framsida!!!!
Våran AWESOMA baksida, HP!!!! (syntes bättre i mörkret)
 
/konstnären
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela