HAPPY HALLOWEEN

Publicerad 2013-11-01 17:35:00 i Allmänt,

Hade en himla bra dag igår, det var ju halloween och då är alla på bra humör. Jag hängde med Micaéla på dagen, vi skulle ut och gå men det regnade så vi stannade inne, kollade på the dark knight rises (så jävla bra kan kolla på den hur många gånger som helst) the notebook och åt tacos. Perfekt dag. Sen hämtade jag Sarah och Nate, åkte hem och packade deras kostymer, sen kom Joanne hem och vi begav oss till hennes bror. Först åt vi lite pizza och sen bytte barnen om till kostymer och vi gick ut och trick or treatade. Hade laddat kameran och allt men glömde den självklart så ni får mobilbilder. 
 
Efter det åkte vi till Mom mom and Pap Pap (mormor och morfar) där vi fick ännu mer godis. Hemma i Sverige är det ju inte ens säkert att man får godis när man går bus eller godis, om man har tur typ en bilgodis. Här får man twix, snickers, milkyway, godispåsar, pennor, suddgummin ja precis allt. Alla har stora skålar med godis som man får välja ur, tror Sarah och Nate fick ihop över ett kg var. Hanna fick hon med. Joannes familj är så fruktansvärt söta, de hade varit på Disney world mormorn och morfarn, så hade de köpt presenter till alla, tom till mig. Jag fick en mimmipyjamas <33333
 
Hahah alltså orkar inte Sarah och Nates kusin Eve, vi sa say cheese och hon ställer sig så i typ 10 min.
Trick or treat!!
Ser ni vem jag är???? *TRUMVIRVEL* HERMOINE SÅKLART. På lördag ska jag vara något annat, typ samma fast en annan person.
Här är alltså mitt godis, det är inte ens hälften av vad Sarah och Nate fick. Hälften snickers dock, hehe.
 
 
Nu sitter jag och smaskar på lite swedish fish (fattar inte grejen med dem, aspoppis här) och kollar på polarexpressen. Var och simmade med Mara innan så nu är jag helt matt. Ikväll blir det bio eller filmkväll med svenskarna!! 
 
PUSS OCH SMEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela