Kaos mannen

Publicerad 2013-11-23 18:27:52 i Allmänt,

Guuueee igår hade jag en av de kaotiska dagarna i mitt liv, förklarar kort. Barn äter frukost långsamt, håller på att missa buss, Sarah glömmer lunchlåda, kör Nate till Theraplay, åker och tränar, hämtar Nate kör honom till skolan, kommer till skolan och allas barn föräldrar är där, jag visste ingenting, stannade kvar på skolan dyngsur i svett och luktade lök, Nate vägrade äta lunch och börjar storskrika och gråta, slutar med att han får följa med mig hem, skjutsar han sedan till doktor, hämtar Sarah, Nate kommer hem, barnen bråkar konstant i 2 timmar. JA en kan ju säga att helgen har inte varit mer välkomnande. 
 
Sen klippte jag och slingade håret i torsdags för 165 jävla dollar och ser ingen som helst skillnad. Berättade detta för Mara och hon klippte sig där igår och då hade hon berättat för sin frisör att jag var missnöjd, ägaren stod bredvid och hörde detta och ringde mig nu och bokade en tid då de ska fixa det jag är missnöjd med. DET är vad jag älskar med Amerika. Hon sa att det händer hela tiden och betalar man 165 dollar ska man vara nöjd. Sant? Svar ja, Hanna är bara för mesig för att säga något. 
 
NU är vi på väg till NY i alla fall (efter att vi var tvungna att vända för att hämta Micaélas leg) är så taggad!!! Men trött för vi blev väckta av Micaélas värdbarn klockan 8, MEN SOVA KAN EN GÖRA I ETT ANNAT LIV HÖRRNI. Puss på er.
 
Igår lekte vi nagelsalong och modevisning
2 taggad tjejer på GGGG till NY!!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2013-11-24 13:45:10

Lyssnar på julmusik och saknar dig min gulliga bästaste lillasyster <3

Svar: Åh systraminnnnn, saknar dig massor, bara en månad kvar nu!!!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela