Kommer ej på någon rubrik så skriver detta istället

Publicerad 2013-11-07 04:31:00 i Allmänt,

Efter mitt stuvätande somnade Hanna lite på soffan heheh. Packade sedan barnens badkläder och åkte och hämtade Sarah och Nate, ttime for some swimminggggg. Har haft en sådan fruktansvärd huvudvärk idag, har det nästan varje dag, vet inte rikigt varför. Tur att en har en doktor i familjen som vet vad typ vad alla symtom betyder. Vilken tid på dagen får du huvudvärken? Var i huvudet gör det ont? Vid ögonen? Bakre huvudet? Känner du dig yr? Trött? OCH SÅ VIDARE. Men än så länge lever jag på huvudvärkstabletter som är fullt godkänd av le doktor. Hoppas huvudvärken ger sig dock, vill inte poppa som pills varje dag så att säga. 
 
När vi kom hem var det läxdags, Sarah har prov imorgon så jag satt och förhörde henne. Kändes som om man spolade tillbaka tiden 6 år när jag satt där och läste på när pappa sedan förhörde mig. Hon satte dem de sista gångerna jag testade henne så det var ju bra. Hon är himla smart den där Sarah, ibland smartare än mig vilket känns väl SÅDÄR. Svåra läxor har hon med, var tvungen att hoppa över två frågor pga visste inte vad det betydde och behövde fråga Joanne. Min awesomenest sjönk ett snäpp. 
 
Joanne kom hem med kinamat och vi satt och pratade om hur vi firar jul i Sverige. FATTA BARA 3 VECKOR KVAR TILL JULKALENDERN!!! Som jag är fett besviken på för övrigt, såg trailern och ville typ gråta. Verkar asdålig. Men jag slänger inte in handskarna än!! Berättade att vi brukar spela julklappspel och äta gröt, något de inte gör. Firar lucia gör det inte heller. Ska allt få in lite svensk tradition i denna amerikanska jul. 
 
Imorgon är det torsdag vilket betyder häng med Micaèla, hon är lite sjuk så vi får se om vi hittar på något eller om jag endast ska badda hennes panna och mata henne med glass. Nu tänkte jag sova bort denna huvudvärk och vakna upp som en ny människa. 
 
Peace måfåååås. 
 
Saknar ju dessa människor så himlans mycket. Kom hit och allt hade varit perfekt. Skicka gärna med min familj med. Och lite godis. 
 
 
(Såg för övrigt att jag hade skrivit selection day och inte election day igår, ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.)

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2013-11-07 13:21:04

Jag har fixat lucia som vi kan se!

Postat av: chosé

Publicerad 2013-11-13 17:50:19

MEN ÄLSKLINGEN!! saknar dig lite med....

Svar: lite bara??????
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela