Le weekend has arrived

Publicerad 2013-11-16 01:14:50 i Allmänt,

Så vart det fredag redan. Igår åt jag pannkaksfrulle med Micaéla och kollade på batman begins, mycket mer kul hände väl inte. Just nu sitter jag och kollar på Phineas and Ferb och dricker varm choklad med Natie my Matie (hahahah kommer aldrig sluta tycka det är askul att säga så). Sarah är på playdate. Jobbade på förmiddagen idag med, Nate ska börja gå på någon slags barnterapi 2 ggr i veckan. Typ för att utveckla hans motorik och skrivning (fråga mig ej varför). Tydligen ganska vanligt här i Amerika.
 
Nu snart ska jag åka till Sofia, vi ska mYYYYYsa och imorgon vill jag till H&M för att nappa åt mig några Isabel Marant-plagg. Sen ska vi nog till IKEA, vill köpa glögg och pepparkakor. FATTA JUL SNART???? 
 
Pannkaksfrulle á la Hanna och Micaéla
En bild från i måndags utanför gymmet, visst ser himmelen läskig ut??
 
HAVE A GOOD WEEKEND YA'LL

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-16 21:13:33

Härlig frukost!! Pappa och jag har rivet ut allt som finns i stora badrummet, nu menar jag allt, golv, tak och väggar.... Nu sitter vi i soffan och tittar på Så mycket bättre! Titiyo har sin dag idag.
Puss och kram, dagarna går fort och snart syns vi, ska bli så jätteroligt!

Svar: Ja pappa skickade en snapchat på det, vad sjukt!!! Hoppas det blir fint, men ni ska inte göra allt själva va? Ja det är bara 39 dagar kvar, wiiiieeee!!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela