MOMMY I KILLED A RACCOON

Publicerad 2013-11-26 15:56:30 i Allmänt,

Ja eller jag dödade en halv tvättbjörn. Fyyyy vad hemskt det var. Jag och barnen var på väg till Nates gymnastik och precis när jag skulle svänga så ser jag hur en tvättbjörn springer över vägen och jag kör på hen. Var helt omöjligt att se, kände hur bilen bumpade till, körde in på en parkering för att se att något inte hände med bilen och det gjorde det inte. Kände att jag inte riktigt träffade hela tvättbjörnen så nu imorse när jag körde Nate till skolan säger Nate "look Hanna there is the raccoon, but where is the head?" hahahahah, det enda som låg kvar var hens svans. Alltså fatta min samvete jag har nu, hade ju varit bättre om jag körde på tvättbjörnen ordentligt så hen dog direkt men nu dog hen en plågsam död. Eller så går hen runt svanslös i skogen. Blev väldigt mycket hen. 
 
Idag går Sarah halvdag i skolan så hon kommer vid ett med bussen, men ska köra henne till en playdate och sen hämtar jag Nate för att åka på theraplay. Har ingen som helst motivitation till träning den här veckan, vilket jag borde ha för jag lär gå upp 5 kg på torsdag då det är thanksgiving. Blö. Min hy har för övrigt ballat ur här, USA har otroligt mycket hormoner, kemikalier och färgämnen i sin mat här så antar att det är därför. Men det är fan inte kul, okej om en går upp lite i vikt men att få finnar överallt går jag ej med på. Har hört att man ska få i sig någon slags vitamin så borde det blir bättre så jag ska åka till ett pharmacy och se om jag kan hitta något. 
 
Nu ska jag skypa med Ida (tjej från orientation) som precis åkt hem till Sverige. 
 
Vill vara brun, få dricka öl när jag vill och gå på konsert. Så känner jag idag. 
 
MVH
 
Tjock & finnig tjej.

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-28 06:24:27

I Sverige ska man meddela Polisen när man kör på ett djur, vad gäller i USA?

Svar: I knowwww, noepp inte här, en tvättbjörn är för liten, man ska ringa om man kör på större djur så som rådjur.
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-28 17:18:59

Är det Ida från Landvetter som ska hem?

Svar: Ja, hon är redan hemma :(
hanna ljunggren

Postat av: Chosé

Publicerad 2013-11-29 00:29:01

Åh, bästa fina kvällen på wow. Denna natt <3

Svar: Jaaaa fan vad kul vi hade den kvällen eller.
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-03 19:41:51

Puss!!!

Svar: Puss vem du nu är!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela