Selection day

Publicerad 2013-11-05 15:24:19 i Allmänt,

Ja idag är det valdag, inte för presidenten dock (tror jag ni hade varit medvetna om isnf) utan något slags val för just Pennsylvania. Okej jag har fan ingen aning om vad det är för slags val, NÅGON SKA VÄLJAS I ALLA FALL. Det betyder i alla fall att barnen är lediga, eller Sarah är men då kan lika gärna Nate vara det med. Vi ska till Mara och hänga med hennes killar, vi har ordnat, eller okej Mara har ordnat en treasure hunt för barnen, blir nog kul!! Sen i eftermiddag ska Sarah ha en play date med en annan tjej så då blir jag och Nate själva. Får se vad vi hittar på.
 
För övrigt är Nate typ den roligaste. Pga min speciella personlighet frågar Nate alltid "Hanna, did you take some silly pills again?" Med detta ansiktsuttryck:
 
 
 Hahahahahah, orkar ej.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-11-06 00:52:30

Söte Nate, silly pills!!

Svar: Haha jag vet han är så jävla rolig
hanna ljunggren

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-11-06 09:09:33

Valet var nog Borgmästare i NY undrar vad din Familj tyckte?

Svar: Jasså, har du läst något om det? Vad kul att du kommenterat farmor!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela