SNÖ? REALLY?

Publicerad 2013-11-12 20:36:00 i Allmänt,

JAAA. När jag gick ner till köket för att fixa frukost imorse ser jag att det snöar ute??? För en vecka sen satt jag ute och åt lunch i t-shirt och SVETTADES. Hur är detta möjligt?
 
Tyvärr är det ingen snö som stannar på marken pga att det är för varmt så den smälter direkt vilket är lite synd. Jag är mer en massa-snö-eller-ingen-snö-människa. Alla här tror att jag älskar detta väder bara för att jag är från Sverige, vilket är lite sant men det är typ bara jag från Sverige (känns det som) som gillar vintern, alla försöker ju åka ifrån vintern mer eller mindre. Charterresa till Thailand why nottttt. Men jag trotsade vädret och gav mig ut på en löprunda, var svinkallt då jag inte hade vantar men annars var det ganska skönt. Fick sakta ner lite då man endast fick köra 25 miles/h. HEHEHEHE. Nej men precis när jag kom in på vår gata snubblar jag i en liten grop och föll pladask på marken. Skrapade upp handen och knät. Vad jag gjorde? Snapchatade. Enda rätta. 
 
Nate är inte i skolan idag då han skulle på någon 5-årskontroll, typ vad han kan göra och inte göra. Kolla balans, bygga klossar, skriva, hur långt han kan hoppa osv så Joanne tog ledigt hela dagen. Jag och Sarah GICK för första gången till buss-stoppet i snön, tyckte vi var roligt då vi båda gick hela vägen med tungan ut i vädret. Blir nog en lugn och skön vecka, fanns planer på att åka till NY i helgen men Sofia behövde jobba så jag ska nog för en gångs skull inte göra något. Åh längtar redan typ. 
 
Nu skall här vikas tvätt och sen ska jag hämta Sarah för att sedan åka till hiphop-lektion. 
 
 
 Hallaaaaaa!!
 
Här ser ni tyvärr inte snöflingorna för de var ganska små när vi gick ut. 

Kommentarer

Postat av: soph

Publicerad 2013-11-14 15:57:37

du väljer alltså höstens kallaste dag till att gå ut och springa på. jag är imponerad!

Svar: jaaaa visst är jag dutttiiii!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela