Uppdatering en lördag

Publicerad 2013-11-17 02:26:00 i Allmänt,

Ja det har väl inte hänt sen jag flyttade hit, att jag uppdaterar på en lördag. Jag åkte till Sofia igår som sagt, idag vaknade jag en timme senare än Sofia (som vanligt) och sen åkte vi till King of Prussia i hopp om att hitta Isabel Marant-kollektionen men den finns tydligen bara i Philly. Hanna kom inte hem tomhänt för det inte. Fy har lite ångest, shoppade alldeles för mycket (farmor sluta inte älska mig för det!!!). Jag hade beställt ett par Nikeskor på internet i veckan men så kunde de inte ta mitt svenska kort så den beställningen avbröts, till min lycka hittade jag dem i deras affär i mallet. Det är ett par Air Max Comfort Premium SOM LYSER I MÖRKRET. Jag vet jag orkar inte, så fruktansvärt snygga. De var tom 15 dollar billigare i affären. Hittade mig en kimono och lite smått på H&M också. Nu till min ångest, Sofia har tjatat på mig om att MAC (pappa du kan sluta läsa här) är hur bra som helst, och jag behövde nytt puder och concealer så vi gick in dit, Hanna kom ut 140 dollar fattigare. Vilket är cirkus 900 kr AAAAH JAG VET. Men jag behövde det och jag lägger sällan mycket pengar på smink och detta håller väldigt länge *försöker dämpa ångesten*. Behövde köpa borstar till detta med vilket var hälften av det jag betalade MEN MEN. Ska ej shoppa på ett tag mer. Förutom imorgon för då ska vi till Philly för att hitta Isabel Marant-kollektionen hehe.
 
Nu sitter jag faktiskt i min säng med en kopp te i handen och kollar på Bilar. Sofia behövde jobba ikväll så jag drog mig hemåt, i bilen var jag så pepp och dunkade partymusik. Tänkte att jag drar till gymmet när jag kommer hem, men njaeee verkligheten kom ifatt mig och jag känner inte för att träna en lördagskväll, har redan klarat mina 3 pass denna vecka. Jag packade upp alla mina grejer, hoppade i duschen, rakade benen (vilket inte har gjorts på 4 veckor, kunde på riktigt plantera någonting där), gjorde lite ansiktsmask och kirrade naglarna. Ärligt talat tycker jag det är ganska skönt att vara hemma själv en lördagskväll, har liksom inte hänt på 3 månader. En behöver lite ensamtid. Ta det ej som snusk. 
 
Som sagt åker vi till Philly imorgon, vi ska nog försöka ta oss till den södra delen, ska vara väldigt fint där. Får se vilken tid vi åker.
 
Nate testade min hatt igår, hahahahah höll på att dö. SÖTEEE
Efter king åkte vi och käkade asgod burrito.
Denna påse stod på Sofias säng när jag kom hem till henne, den innehöll världens sötaste mugg, popcorn, varmchokladmix och marshmellowkräm haha (välkommen till Amerika). För att hon tycker att jag är så snäll som kör/hämtar henne, SÖTA BÄSTA VÄN. Vad ska jag göra när du åker hem? Fy.
Här har ni det, puder, concealer, en highlighter och borstar. Ångest. Massa ångest.
Skor in daylight.
Skor in nightlight. Waaaahhh!!!!
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2013-11-17 05:03:41

vad ska jag göra utan dig när jag åker hem? näää jag vill inte, kommer grina så när jag måste lämna dig :(((((((

Svar: nej jag vet inte. Kommer vara SÅ hemskt.
hanna ljunggren

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-11-17 08:46:06

Jag fortsatte läsa och trodde du hade köpt en Mac :)

Svar: hahah juste tänkte jag inte på, då var det ju tur att det "bara" var 140 dollar då.
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-11-17 12:50:27

Snygga skor Hanna:)vilken tur att dom lyser i mörkret!
Trodde också att du köpt en Mac. Billigt med 140 dollar tänkte jag:)

Svar: Ja visste är det tur! Haha tänkte jag inte på.
hanna ljunggren

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-11-17 15:27:29

Jag har en Amerikakoffert i förrådet den behöver du du tar dig inte hem annars.allt du köper är snyggt o slutar älska Dig gör jag inte .Puss

Svar: haha vad bra, nej jag kommer nog få köpa med mig en del väskor för att komma hem. Pusspuss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela