Zoooomba

Publicerad 2013-11-20 18:14:59 i Allmänt,

Okej fick EN reaktion på bilden? Besviken. Fruktansvärt besviken. Bevisar en grej. Att Josefine inte läser min blogg. FÖR DU HADE REAGERAT. Suck.
 
Jajjajaajaj. Igår efter jag lämnade Nate på Theraplay som det så fint heter åkte jag och tränade. Det var så lugnt och skönt på gymmet, var där vid kvart över ett och det var inte alls många där. På mornarna och eftermiddagarna är det alltid knökfullt. Sen hämtade vi Sarah och sen tillbaka till the NAC för Sarahs hip hop. Idag vaknade jag med tuppen som vanligt och ville dö, var feting trött. Efter jag skjutsat Nate drog jag på Zumba och säger det igen men åååh vad det är roligt. Det är alltid en farbror (ja för han är typish 60) som alltid är med, han och 30 brudar fatta drömmen? I alla fall, instruktören tvingar alltid upp någon på scenen (jaaaa hon står på en scen) för att dansa med henne och denna gång hoppade han upp och som jag skrattade, det hemska var att han var bättre än mig??? Jag pinar för den dagen hon kommer peka på mig, hon försöker få ögonkontakt med mig men jag är snabb att kolla åt ett annat håll. I mitten av passet kom kvinnan som stod bakom mig fram till mig och sa "I'm so glad that you're in front of me because the steps is so hard and you make it so much easier for me" man ba TACK JAG VET. Nej men pressen jag fick resten av passet?? Nu kan jag ju inte göra ett enda steg fel eftersom hon följer mig?
 
Det var väl händelsen av denna dag. Nu ska jag kolla efter konsertbiljetter, vill gå på konsert!!!!! Bor ändå i USA så borde finnas massor. 
 
SMEK
 
/Master

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-11-22 07:46:17

Lova att du meddelar den dagen du står på scenen och dansar Zumba...Jaha, pappa och jag skulle till Djursholm på fest imorgon, det är Anneli och Per Andersson som båda fyller 50 år. Men jag ligger sjuk, feber, ont i varenda liten muskel, huvudvärk, boring. Ligger i din säng dessutom, hantverkarna håller ju på med badrummet, så det känns inte läge att ligga i våra sängar!Vi kan väl Skypa ikväll?? puss och kram min fina

Postat av: mamma

Publicerad 2013-11-22 07:46:17

Lova att du meddelar den dagen du står på scenen och dansar Zumba...Jaha, pappa och jag skulle till Djursholm på fest imorgon, det är Anneli och Per Andersson som båda fyller 50 år. Men jag ligger sjuk, feber, ont i varenda liten muskel, huvudvärk, boring. Ligger i din säng dessutom, hantverkarna håller ju på med badrummet, så det känns inte läge att ligga i våra sängar!Vi kan väl Skypa ikväll?? puss och kram min fina

Svar: nej för den dagen kommer aldrig att ske. Fy vad tråkigt, hoppas du blir bättre! Pusspuss
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela