Onsdagggg

Publicerad 2013-10-30 19:24:00 i Allmänt,

Idag är en bättre dag, vaknade liksom upp till bilden nedan, går ej att ha en dålig dag då. Åh sånt gör mig så glad, lilla Mickisen!!!! Jag tog mig till zumban efter jag lämnat av Sarah och Nate, träffade upp Mara och hennes vän Chloe. Chloe är ifrån England så hon har en väldigt stark brittisk accent, kan inte VÄNTA tills du Sofia får träffa henne på lördag (de ska med på halloweenfesten) hahahhhaha kommer dö. En liten interngrej.  
 
Efter zumban sprang jag på bandet i 40 min och gymmade lite efter det. Jag vet people, jag är i chock jag med. När jag kom hem slängde jag i mig lunch, skypade med Mikaela och Ida och nu har jag precis kollat klart på Monster Inc University på Nates iPad, så jävulskt bra film eller???  
 
Imorgon är det ju äntligen halloween, vilket betyder att barnen klär ut sig till skolan och att vi sedan ska till mormorn och morfarn och trick or treata. Lär bli askul, ska försöka sno med mig en hink och få lite godis jag med.
 
 
<333333
Glömde ju, fick skypa med BAGGISEN förra veckan. Åhhhh kissen.
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-30 23:21:15

JAHA, du har skypeat med mig OCKSÅ! Worth mentioning???!

Svar: Absolut syster<3
hanna ljunggren

Postat av: Janne

Publicerad 2013-10-31 10:11:17

Happy Halloween Hanna!

Svar: Happy Halloween Jan-Olof!!
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-31 14:19:52

ska bli spännande att träffa denna brittiska tjej. nästan så du får filma, för jag vet inte om jag tror att det är så illa som du säger...

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-31 14:19:53

ska bli spännande att träffa denna brittiska tjej. nästan så du får filma, för jag vet inte om jag tror att det är så illa som du säger...

Svar: Ja nu ska hon nog inte följa med så det suger... Hade varit såååå roligt.
hanna ljunggren

Postat av: ellään

Publicerad 2013-11-01 06:28:52

brittish accent, sääääxiiiiigt!!!! happy halloween din lilla fjant!!!

Svar: Fett sexigt, vill med prata så. Happy halloween Ellen!!!
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela