Behöver lite kärlek från fel sort

Publicerad 2013-10-15 01:14:00 i Allmänt,

Sitter utanför Nates gymnastiksal, Sarah är på playdate. Lyssnar på Håkan och blir känslomässig, blir liksom glad och ledsen? Vet inte hur den mannen lyckas, men hans texter tilltalar mig (och resten av Sverige) skrämmande mycket. Det är bara vissa dagar jag vill lyssna på honom, som i torsdags när jag körde hem från Micaéla och det vräkte ner hela dagen men det fick mig att känna mig så sjukt hemma? Håkan och regn. 
 
Till något roligare, åker ju till San Francisco på onsdag, planet lyfter 6 på morgonen så vi måste lämna huset 3 på natten, hej Hanna kommer inte sova någonting. Men är feting taggad, vill se bron, typ det sen är jag nöjd. Nej inte riktigt men får se vad vi hittar på, vi ska bo hos Todds kompis, de har 3 barn så det kommer bli full rulle. 
 
Ser ju lovande ut? Typ lika varmt som det är här dock men tror solen är lite starkare där.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-15 17:27:43

Håkan Hellström = kärlek
San Fransisco,låter sådär,får hålla tillgodo med
Brämhult, here i come...hmm valet är inte svårt, avundsjuk, nejdå inte jag inte.....puss och kram fina Hanna

Svar: Hehe, inte ska du vara avundsjuk inte, du får ju åka till NY om 2 månader. Puss på dig
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela