I found love darling

Publicerad 2013-10-06 22:35:40 i Allmänt,

Så var det redan söndag, fasiken vad tiden går fort. Har precis skjutsat Sofia till tågstationen, hon hann på pricken. Vi kommer inte ses på 2 veckor för nästa helg åker hon och hälsar på en kompis i Michigan och helgen efter det (hör och häpna!!!) är jag i San Francisco, jag veeeeeet orkar inte vara mer awesome än vad jag är. Men Todd skulle på något möte där och bestämde sig för att ta med sig barnen och göra en liten weekend av det så han frågade om jag ville följa med (vem säger nej till det??) så vi åker onsdag den 16:e och kommer hem på lördagen eller söndagen efter det tror jag.
 
I fredags åkte jag Sofia och Mara till en indisk restuarang och åt mat, gaaaah så jävulskt gott eller. Micaèla kom även senare. Sen åkte vi hem till mig och typ sov, var så trött. Fick även ligga på en uppblåstbar madrass så att mina två vänner fick dela på min säng, MMMMMMM reagera tack. På morgonen drog vi oss mot en outlet, ville köpa en vit och bebisblå Ralph Lauren skjorta och sagt och gjort, fick två för 500 kr, kan man inte hitta i Sverige inte. Vi blev även erbjudna jobb i Ralph Lauren butiken, vi skulle klä oss så bra i deras kläder tyckte de. HAHA, jag i en Ralph Lauren klänning? Tror inte det va. Micaèla behövde jobba på kvällen så jag och Sofia åkte hem, tog på oss träningskläder och åkte till Taylorsville park och JOGGADE, jag vet jag är i chock jag med. Där tog jag även bilder så ni förstår varför mitt hjärta hoppar ett slag varje gång jag åker någonstans. Sen åkte vi till affären och köpte med oss ingridienser till middagen vi bjöd Joanne och Todd på, blev kyckling, champinjoner, vitlök, pasta och broccoli. Asgott. De kompenserade med fetaste pannkaksfrukosten i morse. Efter middagen kom Amanda och så kollade vi på idol och åt Ben and Jerrys, har nu hittat ytterligare en favorit, mint chocolate cookie. Kommer ju rulla hem till Sverige. Har även hittat en våg i huset så jag måste väl väga mig snart, KUL. 
 
Nu har jag precis varit nere i källaren och nappat åt mig typ 10 filmer, de har fan allt här, så här kommer en inte ha tråkigt. Hittade en Arielfilm jag inte har sett??? Ariel - the beginning, skall ses snarast. 
 
 
Här kan en tro att vi blev erbjudna jobb som servitriser på Applebee's och inte på Ralph Lauren.
 
Kommentarer på nedre foton förväntas
Sofia är nöjd efter vår joggingrunda
Åt lite froyo innan vi åkte till tågstationen, ja det är cookie dough bitar ni ser.
 
De har liksom alla family guy avsnitt, lost, sex and the city, band of brothers (hört att den serien ska vara bra, skall börjas ses) simpsons, ALLA ROCKY FILMER (!!!!), star wars, sagan om ringen, massa bra gamla 80-talsfilmer. Jaaaaa jag ska sluta skryta. 
 
Pusspusspuss
 

Kommentarer

Postat av: Oliviaa

Publicerad 2013-10-07 01:03:25

Alltså det bästa men froyo är ju utan tvekan cookie dough bitarna!!!!! Mina froyos är ju mer cookie dough med froyo;)))

Svar: ELLER HUR, skulle på riktigt bara kunna sitta och äta cookie dough bitarna??
hanna ljunggren

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-10-07 02:37:22

Borde jag kanske känna mig lite oviktig nu? För du har ju helt klar inte lyssnat på mig när jag har berättat vart jag, för jag ska till Wisconsin och inte Michigan..

anyways. kommer sakna dig, känns redan tomt :(((

Svar: Och vaaaart ligger Wisconsin din lilla mupp?? Kommer sakna dig med, ingen som håller om mig på nätterna längre <3<3<3
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-07 02:38:14

och fro yo bilden på mig, ehmmmm, ser ut som en ailien.

Postat av: Fluffis ;)

Publicerad 2013-10-07 04:29:28

Inget dåligt filmförråd där inte! Och The Holiday är ju typ världens mysigaste film!!! I lööv it

Btw, tack för senaste kommentaren! Ja ni får prata ihop er bannemig och pallra er hit ögonaböj ;) och jag kommer till pennsylvania det kan ni skriva upp :D hihi PÖSS på daj

Svar: Visst är den?? Kollade på den igår med tända ljus och spöregn ute, hur mysigt som helst. Haha absolut, och klart du ska komma hit, så åker vi till NY med, kommer bli hur bra som helst!! PUSS
hanna ljunggren

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-07 10:23:15

VLKA FINA HÖSTBILDER! Det där outletet kan du hoppa upp och sätta dig på att vi ska åka till då vi kommer, stackars pappa han kommer inte få det lätt med 3 tjejer som ska shopa loss....pöss pöss

Svar: JAG VET, det är så fint här. Haha klart vi ska, nej men ibland får lilla pappsen göra saker han ej vill.
hanna ljunggren

Postat av: Chosé

Publicerad 2013-10-07 12:49:32

Sa du en bebisblå? VART HAR MIN HANNA TAGIT VÄGEN!!?

Svar: JAG VET, låter jättefult men kommer styla till den assnyggt. DÄRFÖR VILL JAG SKYPA MED DIG SÅ JAG KAN FÅ FÖRKLARA MIG.
hanna ljunggren

Postat av: Syrran

Publicerad 2013-10-08 08:26:33

OFTA DU SKA TILL SAN FRAN??! Hatar mitt liv

Svar: hehe. älskar mitt liv.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela