KUL SAK

Publicerad 2013-10-24 04:24:00 i Allmänt,

Ja kanske inte jättekul men något kul i alla fall. Imorse tog jag mig motvilligt mot zumban, var nå så jävulskt trött när jag vaknade imorse. Men väl på zumban kom jag igång, den instruktören kan vända vilken dålig dag som helst och göra den till en bra dag. Hon är så rolig och av full av energi, önska att man själv hade lite av den egenskapen.
 
Efter zumban skyndade jag mig hem och duschade, tog mig sedan till Micaèla. Nu till det "roliga", vi åkte och gjorde våra naglar. Har velat göra det länge för har aldrig gjort det och det är ganska billigt att göra det här. Vi gjorde manikyr och pedikyr, manikyren valde jag att göra gelnaglar så att det håller längre. Valde en mörkröd färg, blev supernöjd! Fick ha på oss jätteroliga tofflor till bilen, jag hade på mig dem i typ 1,5 timme för att försäkra mig om att det skulle torka men ändå hade min strumpa fastnat lite i nagellacket efter jag tagit på mig mina riktiga skor så det är lite rutigt på stortåna, sjukt irriterande. Men manikyr (gel) och pedikyr fick vi för 45 dollar vilket är cirkus 290 kr. Även massage och filning av fötter ingick. Om man somnade??
 
Så mycket kul händer i mitt liv. Vad händer i erat? 
 
En bild från i måndags som jag tror Mara tog, jag och Nate väntar på att hans gymnastikklass ska börja. SER ni grymma outfiten han har eller? Tvingar au pair-Hanna på honom. Nej han frågade faktiskt om den själv. AJUSTE
Torktork
Svar ja det var kineser som gjorde naglarna. Eller kan också ha varit thaipeople. Lite halvskabbigt ställe, men de var väldigt gulliga.
 
Micaèla och Saneh (Sydafrika) i de roliga tofflorna.
RESULTATET
Närbild
De blänker jättemycket, Nate sa "Hanna your nails are so shiny today" innan. <3333333
 
Okej har lagt upp handbilder så det täcker för ett år. Skall ej ske igen. 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-24 07:54:22

Helloo! Idag blåser det halvstorm, fast det är varmt, typ 12 grader. På lördag ska pappa och jag på Mexikansk fest, så denna dag går åt till att fixa kläder och peruk, eftersom vi ska vara utklädda! Pappa ska vara Zorro behöver bara fixa en hatt och en mask, resten har han dvs. svarta kläder....Snygga naglar du har fixat, lätt att bli beroende, passa dig! puss och kram fina Hanna

Svar: Usch vad kallt, här är det väldigt blåsigt med och har också bara varit 12 grader. Gick väldigt snabbt. Åh vad roligt, älskar när man får klä ut sig. HAHA ska pappa vara Zorro?? Vad ska du vara? :D ja men det är så billigt här så under detta året kan jag bli beroende!!
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-24 15:27:43

hey yooou. Du har den egenskapen. Du kan få mina dåliga dagar att vända då vi bara pratar på telefon. Ge dig själv lite cred!

Svar: Åh sofiisen, du är så söt!!!!
hanna ljunggren

Postat av: sofia

Publicerad 2013-10-24 15:28:48

oj, creepy att det står från anonym. Men det är jag, sofia, som är anonym. Not so anonym längre

Svar: Say whaaaat, var det du?? :0:0:0
hanna ljunggren

Postat av: Karin

Publicerad 2013-10-24 17:59:32

Snygga naglar! Blir lite sugen själv:)
Imorgon inhämtar jag min sista födeledagdpresent. - sjunga karaoke! Låter skumt.
Kram på dig

Svar: Tack, tycker jag du får unna dig! Åh karaoke, vad kul, lycka till!! Kram
hanna ljunggren

Postat av: j to the o

Publicerad 2013-10-26 14:54:53

hur långt hår har du inte fått?! du har på riktigt längre än mig :O

Svar: jag vet det växer som fan, MÅSTE klippa mig. Vill ha bild på ditt hår, har ju inte fått se det :((
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-28 11:21:14

Snygg i håret!

Svar: tackar vi för, fett slitet och orört dock hehe.
hanna ljunggren

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-28 11:21:37

/Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela