Kul underåriga saker

Publicerad 2013-10-28 02:35:00 i Allmänt,

Åh har haft en sån fin och rolig helg. Jag och Sofia skulle egentligen till NY för att gå på maskerad men vi hittade inga billiga hostel så vi struntade i det. I fredags så åkte jag, Sarah och Nate och hämtade Sofia på tågstationen, de var väldigt glada över att hon skulle komma. Nate är cirkus hur kär som helst i Sofia, pratar om henne jämt. Tydligen är de pojkvän och flickvän. TACKAR MAN FÖR. Hehe nej men ska han ha någon flickvän ska det vara Sofia, då vet jag att han är i tryggt förvar. Underåriga som vi är här så får man hitta på underåriga saker så på kvällen åkte vi och bowlade med ett svenskt gäng, Micaèla, Sofia H, Melker, Emma och Saneh (Sydafrika dock). Jag var sjukt bra på bowlingen, vann alla tre omgångar.
 
Eller inte.
 
Var så jävulskt dålig???? Var typ chockad. Första omgången hade jag totalt typ 34 poäng medan Sofia H hade ca 150. Dålig förlorare man är så började en försöka förstöra för andra. Typ hinna ta klot före Micaèla när det var hennes tur och kasta jättedåligt. Eller nypa Sofia P i rumpan när hon ska kasta. Tyvärr funkade inget av det så jag gav upp. Fick bara leva med det. Att jag är dålig i bowling. Vet dock att det är pga att jag är vänsterhänt. 
 
Efter jag vunnit hela bowlingen hörde vi att några sjöng kareoke, Sofia fick damp och sa VI MÅSTE SJUNGAAAA, och jag är väl inte den som är den, klart vi ska sjunga. Blev dock sedan utkörda av polis pga att det var 21 där. Det var vår Backstreetboys Larger Then Life-låt det. Vi hade ju levererat.
 
Här börjar jag ge upp.
Ni kan ju gissa vem jag är.
Sur.
Började sedan även gå lite utför för Micaèla med så vi teamade upp oss.
Sofia får strike!!!!
Ja ni SER JU hur bra fotbolltrickset funkade, har ju bara 4 käglor kvar????
Hela gänget!!!
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-10-29 07:43:08

Tyvärr så är nog bowlingen genetiskt betingad. Din pappa har inte gjort så många strikes i sitt liv han heller 😁.

Svar: Tackar jag för ytterligare ett asbra genetiskt arv.
hanna ljunggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela