Oktober

Publicerad 2013-10-03 15:46:00 i Allmänt,

Okej det är alltså oktober nu. Menas oktober med att inte kunna sitta i solen pga det rinner svett om dig? Svar ja. Igår var det 32 grader här, HÖLL PÅ ATT DÖ. Nej nu tänker jag inte njuta längre, jag vill ha HÖST. Vill använda mina kappor, sitta i min myshörna med varm choklad, kunna ha jeans på mig, bara inte svettas längre. Gud vad ni där hemma med 3 grader på morgonen hatar mig just nu heheh.
 
Igår i alla fall hade Sarah halvdag i skolan så jag hämtade henne vid bussstoppet strax innan ett, åkte hem och kirrade lite lunch och sen åkte vi till Mara där vi sedan åkte till the castle playground, en stor lektplats som ser ut som ett slott helt enkelt. Jag och Mara tänkte att vi skulle sätta oss i solen och sola lite, HAHA aa visst, kände hur det droppade svett från mina bilringar. Glömre sa jag och satte mig i skuggan. Efter några timmars lekande åkte vi och hämtade Nate och sen hade de simning. Dagarna går så fruktansvärt fort här, ganska skönt på vardagarna men helgerna går ju lika snabbt. 
 
Idag är det torsdag och torsdag betyder Micaèla och Hanna-dag, så hon är på väg hit, vi tänkte äta köttbullemackor och gå ut och fota "hösten". Tror inte ni förstår hur fint det är här, även fast det är varmt så har träden ändå blivit röda, gula och oranga. Det är så mycket landskap här så var jag än åker sitter jag typ med öppen mun i bilen för att det är så fint. Därför tänkte vi gå ut och fota lite så ni också får ta del av detta. Kommer även en till svensk tjej som tydligen bor 10 min (???) från mig men hon ska rematcha :((( alla jag känner rematchar. 
 
The castle!!
Såhär ser det ut när vi väntar på att Nate ska simma färdigt, de får kolla på TV och vi tar ett snack at the nac, rimmarNNNNN, hur kul???
 
Och hörrni, en får tacka för kommentarerna, det funkar visst med hot minsann. Ni vet aldrig vad nästa hot kan bli dock så fortsätt ni och kommentera så kommer det ej att ske igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela